Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
senna21 schreef:n.b. Ik praat nu erg in de 'zij-vorm', maar kon het deze keer niet laten.
Mocht iemand mij betrappen op zo'n actie.... ban me direct
Karl66 schreef:Het kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn dat Bokt gaat bepalen welke meningen over paarden wel en niet toegestaan zijn. In deze discussies zijn er altijd twee partijen en je kan de ene partij niet aanspreken omdat ze inhoudelijk reageren op reacties van de andere partij. Op het moment dat je je eigen mening ventileert, zal je moeten accepteren dat iemand met een andere mening daarop reageert.
Karl66 schreef:Het kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn dat Bokt gaat bepalen welke meningen over paarden wel en niet toegestaan zijn. In deze discussies zijn er altijd twee partijen en je kan de ene partij niet aanspreken omdat ze inhoudelijk reageren op reacties van de andere partij. Op het moment dat je je eigen mening ventileert, zal je moeten accepteren dat iemand met een andere mening daarop reageert.
MLoeser schreef:Ik reageer de laatste tijd nog weleens op VN, zeker omdat ik helemaal weg ben van Totilas, en hij behoorlijk in de aandacht staat... Tja soms wordt ik dan ook ongevraagd aangevallen op mijn "mening" (die ik niet eens geef, dus dat levert bijzondere situaties op...). Komt er idd op neer dat ik een voorstander van mishandeling zou zijn, en daar werd ik in het betreffende topic niet vrolijker vanEn dan heb ik zoiets: discussies over de trainingsmethoden van Gal zijn discutabel, dat blijkt al uit de 10-tallen topic op bokt. Dan heb ik inderdaad zoiets, ga daar je "mening" geven (wat vaak inhoud: de hele tijd hetzelfde zeggen, en als iemand het met je eens is die persoon aanvallen omdat hij het niet genoeg met je eens is...).
Ik vind het jammer, want het gaat IMO ten koste van de sfeer, en dat is op het moment toch de reden dat ik regelmatig achter het blauwe stukje internet zit. Maar ik vraag me af tot in hoeverre er wat aan te doen is. Uiteindelijk is bokt een discussieforum en mag men haar mening (te pas en on te pas) geven. Daarin in een groot grijs gebied te vinden, waardoor een "verbod" al snel richting een beperking op het geven van de mening zou gaan lijken... Lijkt me dus wel een lastige zaak.
Edit: echt een verschrikkelijke spelfout
pharagirlke schreef:Dan moet je eens proberen om te zeggen dat je niet zo'n extreme zwijmel zwijmel ooh ik ben verliefd fan bent