Nja, een andere optie zal er niet zijn, schat ik inderdaad
Anoniem
Geplaatst: 03-09-09 16:49
Krijg het idee dat men zit te wachten op een rel rond haar, eerst bokt daarna horses en nu afwachten of er ergens anders nog artikelen opduiken.
Ik denk dat ze nu wel weet dat er tegenstanders zijn, die zullen er altijd overal zijn. Zo ben ik geen Monty mens en toch is hij heel popi bij veel mensen. Vinden ze hem DE paardenfluisteraar. Ik denk dat forums en bladen ook niet zitten te wachten op felle tegenreakties als hij om de hoek komt kijken.
Tamadine
Geplaatst: 03-09-09 16:55
foutje
CoRiNa1983
Geplaatst: 03-09-09 17:06
Zwartwitje schreef:
Dit topic en FZ in het algemeen zijn niet de plekken om deze discussie te voeren, dat lijkt me duidelijk.
Rock schreef:
Scandal, hoezo vragen de mods om een discussie?
tja wat zullen we er van zeggen ben verstandig en zeg maar niks. moet wel lache want ze vragen erom.
Olympia
Geplaatst: 03-09-09 17:36
Het bericht is zelf van Horses afgehaald en de bron van het bericht klopte dat niet meer. En daarom is hij ook op Bokt naar de Mesthoop verplaatst. Zodra het bericht weer op Horses staat, wordt het topic terug verplaatst naar VN.
@ Olympia, toen ZW zei dat de bron niet klopte, stond het wel degelijk nog op horses.nl, daarom heb ik toen ook die (op dat moment nog wel werkende) link geplaatst.