Vergeten is menselijk hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nativa schreef:Ik wordt juist niet goed van verkopers die blijven zueren of je nog intresse hebt. Je mag toch wel vrijblijvend een vraag stellen
Nativa schreef:Als je iemand zijn bankrekeningnummer al gebraagd hebt en toegezegd hebt dat je wilt hebben wat verkocht word ben ik het helemaal; met je eens.
Echter, als je alleen even wat wilt weten en daarna geen intresse meer hebt laat ik het ook altijd zo, vind het nogal overdreven dat je steeds als je alleen wat gevraagd hebt weer moet gaan zeggen dat je geen intresse hebt.
Zeker als verkopers dan nog een keer een mail sturen of je nog intresse hebt denk ik altijd "jeetje, wat een zeur" en dan antwoord ik al helemaal niet meer. Vind het zwaar overdreven, dat gejammer.
Nativa schreef:Nou goed, als iemand heel uitvoerig vertelt en uitlegd vind ik het weer een ander verhaal, dan zou ik wel even wat laten weten. Maar als je alleen even (kort) wat vraagt en de verkoper ook alleen kort antwoord (dat soort reacties krijg ik dus meestal van verkopers) dan niet.
russel schreef:Ken het helemaal, hoeveel mailtjes ik al wel niet over mijn zadels heb gehad. Gut wat waren ze geïnteresseerd, foto's alles en dan is het stil. Mail je nog maar eens en hebben ze geen tijd, of komen ze er nog op terug, maar het blijft stil.
Pure nieuwsgierigheid denk ik dan maar weer. Fotootjes gezien, kastje dicht.
zap schreef:Ik ben zo iemand die het echt gewoon vergeet. Niet bewust hoor. Ik probeer altijd iets terug te sturen als ik geen intresse heb bijvoorbeeld. Echter denk ik vaak, och nog even over nadenken en dan vergeet ik gewoon even terug te pb'en.
Overigens zou ik het helemaal niet erg vinden als je een pb stuurt met de vraag hoe het nu zit. Doe ik ook weleens hoor
Ragnaaa schreef:Desbetreffende Bokker is nu zelfs online.
Maar een PB'tje?
Bén je gek..
()
Kris schreef:Ik ga heel eerlijk zeggen dat ik soms ook geen reactie geef op een vraag. Als ik in het topic een vraagprijs vraag en ik krijg die via PB en die is dan bv veel te hoog of niet reëel, dan laat ik ook niets meer horen.
Daar in tegen vind ik het heel erg vervelend als ik van de verkoper niets hoor. Momenteel heb ik een een EA-topic ergens de vraagprijs voor geboden, TS al paar keer online geweest, maar totaal geen reactie. Dat vind ik nog veel storender, je wil je spullen toch verkopen?