Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dipstaartje schreef:het zijn vele topics die gesloten zijn op het moment
maar goed de naam buitenbeentje is misschien niet helemaal het goede woord
stel dat het mijn paard geweest dan zou zijn ik er ook alles aan doen om er voor te zorgen dat het niet afgemaakt hoeft te worden.
Apple schreef:Het is overigens een 'slotje voor overleg', dat betekent dat het topic besproken wordt in het moderatorteam.
Asyaa schreef:vorame schreef:Waarom reageerd die bokker dan niet zelf, maar jullie?
Omdat ze dan half bokt tegen zich krijgt van: 'Hoe durf je je paard mee te laten doen'.
vorame schreef:Asyaa schreef:
Omdat ze dan half bokt tegen zich krijgt van: 'Hoe durf je je paard mee te laten doen'.
Daar staat nu dat topic ook vol van.
Dat maakt dus geen verschil, blijkbaar weet half bokt toch al om wie het gaat.
En dan kan er rechtstreeks geantwoord worden i.p.v. via via.
Apple schreef:Ik sluit me aan bij Gwen. Het topic is op slot gegaan omdat er een hooglopende discussie ontstond over het naar Horse Event halen of niet. Dat heeft niets te maken met 'van wie het paard is' of 'bij wie het paard staat'.
Het is overigens een 'slotje voor overleg', dat betekent dat het topic besproken wordt in het moderatorteam.
slimmerik schreef:Apple schreef:Ik sluit me aan bij Gwen. Het topic is op slot gegaan omdat er een hooglopende discussie ontstond over het naar Horse Event halen of niet. Dat heeft niets te maken met 'van wie het paard is' of 'bij wie het paard staat'.
Het is overigens een 'slotje voor overleg', dat betekent dat het topic besproken wordt in het moderatorteam.
Jawel, er wordt gepraat over het paard van iemand en het capabel zijn om een dergelijke beslissing te nemen. Bovendien is het een stemmen-winnen topic wat m.i. ook op bokt verboden is.
Er wordt hier zomaar over een paard van een ander geroddeld en indirect dus ook over de eigenaar.
In mijn ogen dus !!