Mag hopen dat er ook nog een ban achteraan gaat, komop zeg!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caroline1985 schreef:Ik ben ook ERG benieuwd.
Ze maken er zélf een huiskamer topic van zodat we ''gezellig'' door konden beppen. En zomaar zonder pardon. Pats boem closed.
End of story.
Ik wil een nieuw topic openen kan alleen geen passende naam vinden. (eentje die niet direct vervelend over komt zeg maar)
Apple schreef:Toevoeging: een HK topic openen en als 'anti-vreemdgangers' gezellig verder kletsen lijkt me prima, maar dan wel graag door deze specifieke situatie er buiten te laten.
Op gegeven moment werd er in het topic op zoek gegaan naar die jongen op internet en op hyves. Dat gaat echt veel te ver.
Tivoli en LimaMambo: Lol over de rug van een ander is nooit en nergens toegestaan op Bokt.
Apple schreef:Goed, even helder:
- de posters in het topic zijn te ver gegaan
- de TS is te ver gegaan door teveel informatie te geven over die jongen
- topic staat op slot en wordt verwijderd
Dat is dan toch voldoende? Waarom wordt er dan nu gelijk over waarschuwingen en bans gepraat?
Karl66 schreef:Iedereen is op Bokt verantwoordelijk voor zijn eigen berichten. Het was van TS niet verstandig om die info te plaatsen, maar dan ben je nog steeds zelf verantwoordelijk voor wat je met die informatie in het topic doet. Het is op Bokt niet de bedoeling om over de rug van andere mensen plezier te hebben en dus is er hier een slotje geplaatst. Lijkt mij niet zo moeilijk.