Zwartwitje schreef:Diddle_Muis, tessyke en MandyR, ik weet helaas niet waar jullie het specifiek over hebben, maar ik denk niet dat dit topic de plek is om dat te bespreken. Wel wil ik aangeven dat het moderatorteam zich nooit bewust schuldig maakt aan (bijdragen aan) cyberpestgedrag. Ook is het uiteraard niet zo dat we bewust de slachtoffers van pesten aanpakken, of dat de daders een hand boven het hoofd gehouden wordt. Als dat aan de orde zou zijn, was ik allang opgestapt.
Wel blijft het voor ons - en dat zeg ik in z'n algemeenheid - soms lastig om precies uit te vogelen wat er in een bepaalde situatie tussen twee of meer gebruikers aan de hand is. We zitten natuurlijk letterlijk en figuurlijk op afstand en kunnen niet altijd even makkelijk zien waar precies de schoen wringt, ook al doen we erg ons best om dat zo goed mogelijk te achterhalen. Het zou kunnen zijn dat er om die reden misverstanden zijn ontstaan. Vergissen is immers menselijk. Mocht het zo zijn dat dit soort dingen aan de hand zijn, laat dat dan alsjeblieft weten aan een van ons, voor zover je dat nog niet gedaan hebt, en probeer dit topic geen discussietopic te laten worden waarin individuele gevallen besproken worden. Alvast dank.
nee maar dit kan je nergens bespreken, en toch weet ik dat heel veel mensen hetzelfde probleem hebben als wat genoemd is