Vraag waar is de oude lijst met OW's en bans?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 00:15

idd arabesk, dat zie ik ook regelmatig....

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 00:15

Cinnepin schreef:
idd arabesk, dat zie ik ook regelmatig....

het is dé tactiek van een select groepje hier, maar ja, als dat hun hobby is en ze daar hun tijd aan willen verspillen }:0

Anoniem

Re: Vraag waar is de oude lijst met OW's en bans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 00:16

hahaha idd :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 13:41

Karl66 schreef:
Er zijn hier en daar technische beperkingen wat er met de software mogelijk is en de lijst was te lang geworden om nog getoond te kunnen worden. Vandaar dat er een deel is verwijderd.

Daarom dat in de 'oude' lijst er gewoon een post bij werd gemaakt als het aantal tekens te hoog was. Zitten weinig tot geen technische beperkingen aan. Ik mis dat oude overzichtstopic ook?

Of heeft soms per ongeluk iemand het overzicht verwijderd uit de lijst ipv te knippen uit de huidige lijst en te plakken in de oude lijst?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:27

Maya schreef:
Of heeft soms per ongeluk iemand het overzicht verwijderd uit de lijst ipv te knippen uit de huidige lijst en te plakken in de oude lijst?

Lijkt toch wel dat er een backup van is
Storm76 schreef:
Chiqa, dit antwoord is al gegeven, misschien moet je even geduldig zijn en dan komt de link naar de oude lijst er weer te staan en kan je alles weer nakijken :)

Ben nog steeds erg geduldig :)

slimmerik

Re: Vraag waar is de oude lijst met OW's en bans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:44

Mis die oude banlijst ook. Kan nu niet meer bewijzen dat ik wel eens eerder een OW gehad heb :D