Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foolish schreef:Ik vind topics zoals dit: [RT-P] Ik heb een jong paard gekocht, wat nu? er l*llig.
Heino schreef:DDW1190 schreef:ik lees ook vaak in topics hoe goed mensen alles weten, terwijl als ik sommige foto's zie het namelijk niet zo lijkt.
Iemand's rijkunsten (op foto) zeggen echter niet altijd evenveel over verstand van paarden hebben. Ik vind mezelf geen geweldige ruiter, maar vind wel dat ik een best goed rijtechnisch inzicht heb. Mag ik dan geen feedback geven op bvb HAW?
newmom schreef:Foolish schreef:Ik vind topics zoals dit: [RT-P] Ik heb een jong paard gekocht, wat nu? er l*llig.
banketstaaf???
ik vind het schandalig zoals er gereageerd word!! en t ergste is dan aan t einde van t liedje ook nog iets zeggen in de trant van: als je zoiets plaatst vraag je erom.
of
ik mag mijn mening toch wel geven
of zoiets.
tuurlijk kan dat maar het kan toch op een menselijke manier??
ik vind dat we ons moeten schamen om mensen die werkelijk weinig verstand hebben van paarden en oprecht ons om hulp vragen zo te kijk worden gezet dat ze meteen niet meer op bokt komen.
In dit topic, wat godzijdank gesloten is , heb ik me echt op zitten vreten,
hoe gemeen en vals mensen kunnen zijn , BHAH!!
gelukkig zijn er dan ook nog mensen die wel normaal antwoord kunnen geven.
Dit zit me echt vreselijk dwars, vooral dat (in dit geval ik) die er dan wat van zegt meteen " t volkje met beste stuurlui" over me heen krijg.
noem me gek, en noem t alsof ik me aangevallen voel wat niet is of wat dan ook
maar op dat moment voelde ik me zeker aangevallen.
zo dit moest ik even kwijt:D:D verder vind ik de mensen hier best aardig hoor
![]()
AaronYve schreef:Girlgamer schreef:Ik heb van mijn moeder geleerd dat je pas wat van anderen mag zeggen als je het zelf goed doet.
Mijn vader zei altijd: wat je jezelf niet gunt, gun dat ook een ander niet.
Wat voor bokt geldt als: wil je zelf niet zo aangesproken worden doe dat dan ook niet bij een ander.
Charlie82 schreef:Volgens mij is het ook wel een beetje een kwestie van zo veel verschillende mensen, zo veel verschillende karakters.![]()
Aan de ene kant heeft iedereen hier dezelfde interesse: paarden, maar aan de andere kant zijn er zo veel meer verschillen. De eerste doet zijn best om niet kwetsend over te komen, de tweede heeft geen flauw benul dat iets verkeerd over kan komen en weer een ander vindt dat hij/zij alles maar moet kunnen zeggen.
Ik lease zelf een paard op een manege, soms kom je mensen tegen met wie het klikt en sommige vermijd ik liever....
superwoman schreef:Ik vind juist dat je op die manier zoveel kunt leren.
Wanner ik iets zie staan in de reacties die niet klopt, ga ik daar altijd op in.
Wanneer je de problemen en oplossingen kunt zien, kun je het vaak bij jezelf ook sneller ontdekken en oplossen. Om iets te kunnen zien, moet je oefenen!
Kijken naar de lessen van een ander kunen je ook erg helpen.