Mireille schreef:Als ik eerlijk ben vind ik je 4de stukje een beetje krom. Als er op UK nu een enorme rel uitbreekt en ik zit overdag niets vermoedend op mijn werk. Wie moet dan die rel zo snel mogelijk bekijken? Een andere moderator.
Het hangt er vooral vanaf wat 'zo snel mogelijk' is. Als het iets is dat binnen een paar uur actie moet hebben ben ik het helemaal met je eens. Het is niet reeel om te verwachten dat alle tems binnen een uur gezien worden.
Maar ik heb dit dus ook meegemaakt dat TeMs over een topic, zelfs waar al eerder modingrijpen was en waarvan dus bekend is dat er aandacht aan besteed moet worden, toch meerdere dagen niet bekeken is. (Ik heb 3 van dergelijke topics in mijn bovenste 10 TeM's staan...)
Dat vind ik een hele slechte zaak. Dan mankeert er toch wel degelijk iets aan ofwel de bezetting, ofwel het systeem.
Citaat:Ik vind het jammer dat je de slotjes voor overleg ziet als of er niets mee gebeurt. Achter de schermen gebeurt er wel degelijk iets.
Maar ik lees niet achter de schermen, ik lees voor de schermen! Op het gebied dat voor mij belangrijk is, de topics dus, zie ik dat er niets gebeurt. Het zal mij in feite worst wezen of een gebruiker wel of niet een OW krijgt voor bepaald gedrag, ik vind het veel belangrijker dat de topics niet verstierd worden. En dat gebeurt nu gewoon wel.
Dat is mijn belang als gebruiker.
Citaat:Soms kan dat even wat tijd in beslag nemen. Het is ook niet niks om 20 pagina's door te moeten lezen op modwaardige berichten als je eerste instantie nog niet eens hebt uigevist waar het probleem precies vandaan komt.
Tsja, dat blijft een vicieuze cirkel. Want juist doordat er zoveel tijd zit tussen probleem en actie, blijf je ook voortdurend achter de feiten aanlopen. Als je een topic waar al problemen zijn geweest meer dan 2 dagen open laat zonder er een kijkje te nemen, kun je toch ook wel verwachten dat je weer 20 pagina's door moet ploegen? Dan moet je niet zeggen dat het als team zwaar is om zo'n achterstand op te lopen, nee, dan moet je investeren in het voorkomen van die achterstand. Iets dat bovendien heel best te doen is, want het hoeft niet meer tijd te kosten dan het huidige doorspitten van die 20 pagina's, alleen een andere werkwijze.
Citaat:Het streven is om alles zo snel mogelijk te bekijken en af te werken. Dat het topic nog niet volledig is afgehandeld wil niet zeggen dat er niets met de TEM is gedaan.
Maar het gaat mij niet om de tem, maar om het topic. Ik waardeer een reactie op mijn tem ten zeerste, maar ik wil niet in de eerste plaats dat mijn tem afgehandeld wordt, maar dat de topics netjes en schoon gehouden worden!