Laten wat was geweest en reageer of meteen of helemaal niet. Ik denk dat je IRL ook niet iemand gaat aanspreken op een opmerking van 2 jaar geleden? Die persoon weet het vast niet meer en ik denk dat je die persoon ook niet meer ziet, zo wel dan zat momenten dat je er gelegenheid voor krijgt om wederom aan te spreken op iets nieuws.
Ojajoh
Geplaatst: 30-06-09 15:34
Unwritten schreef:
Ik principe zou je het hele verhaal naar mij kunnen PB'en, dan ga ik het overleggen voor je.
jullie gaan toch niet menen dat jullie het serieus gaan overwegen om die bokker nog te berechten diegen kan wel al heel goed zijn/haar leven gebeterd hebben en word dikke 2 jaar later gestraft voor iets...
2 jaar geleden, daar ga je je toch niet nu nog druk om lopen maken. Mensen veranderen. Als ik die bokker was geweest zou ik ook vreemd opkijken als ik nu ineens een ban kreeg.
Anoniem
Geplaatst: 30-06-09 15:37
Berechten op een bericht van meer dan twee jaar oud doen we zowiezo niet, dat zou wel heel erg mosterd na de maaltijd zijn.
Het gaat er meer om dat we handelingen op het bericht zelf kunnen doen, niet op de gene die het geplaatst heeft
ok aha...ja het bericht weghalen zodat het niet meer gelezen kan worden is idd een goed idee
Anoniem
Geplaatst: 30-06-09 15:42
Inmiddels is het opgelost, en plaats ik hier op het topic een slotje.
Aan de hand van dit topic blijkt dat je beter meteen/zo snel mogelijk op de TEM knop kan drukken als je je aangevallen voelt, de kans is groot dat je hier namelijk spijt van krijgt.