Gekste die ik voorbij zag komen: Mijn shirtje zat vervelend dus daarom zit ik zo raar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
flynn1 schreef:heb ook weleens iets gelezen; dat iemand iets zei over het bit of zoiets van waarom rijd je met dat bit?
dan krijg je terug het paard is niet van mij ik rijd er alleen op....
Ja maar hallo jij gaat er toch bovenop zitten met dat bit, als je het er niet mee eens bent zeg je toch gewoon dat je een ander bit wil proberen.
dat je anders niet meer wil rijden
Shattered schreef:Ik erger mij er niet zo heel erg aan.. Ik ben ook een ruiter met een zwakke rug, zit daarom als ik een slechte dag heb soms ook zo krom als een hoepel.. Ik vind niet echt dat je dat als "smoes" kan rekenen.![]()
Waar ik mij wel aan erger zijn hele jonge meisjes die zonder cap rijden en steevast roepen "cap is eigen risico". Niet je eigen risico, maar dat van je ouders..
Urielle schreef:Maar nee, Bokt is dan net zo'n langspeelplaat die is blijven hangen...
FZ_Lin schreef:Maar laatst ook, een bekende van mij had een topic geplaatst. Ze had kapstokjes. 4 pagina´s zijn ze erover doorgegaan! Alleen maar herhalingen, en ze had zelf al een aantal keer aangegeven dat ze er wat mee zou doen, en nog gingen mensen door.