Mayo schreef:Gaat dus wel, je hebt 't staan Niet helemaal Mayo, zó stond het er al, maar ik krijg ~Sypheron~ er niet meer achter !
Als ik het goed begrijp heb ik 107 keer geedit op 6167 berichten?Niet zoveel, tenminste zie er ook mensen bij staan met minder berichten
Oops ! In alle lijstjes van dit topic ! Nou ja, ik hou van posts zonder spelfouten en met juiste informatie , zullen we maar zeggen. En plaatsen in het DVT doe ik niet meer, Syph ! Ik wil alle posts van 1 topic lezen wat in het DVT bijna onmogelijk is ...
Ik ben 'editor' van beroep. En Cody is zo te zien nog veel erger dan ik. [Edit] Dit bericht is ook ge-edit. [/edit]
runningkawa schreef:Als ik het goed begrijp heb ik 107 keer geedit op 6167 berichten?Niet zoveel, tenminste zie er ook mensen bij staan met minder berichten Ik heb 256 keer ge-edit bij meer dan 11300 berichten dus in ratio valt het wel mee
Ik sta er niet in, terwijl ik wel aardig vaak mijn berichten edit. Alleen meestal als het nog het laatste bericht in een topic is.