Maya schreef:Hmmm. Ik denk eerder dat het erom gaat dat mensen 'tips' op een vervelende wijze geven. Dus hooghartig, of met een 'betweterige' achtergrond. Of mensen die topics maar half lezen en dan op basis van veronderstellingen en aannames allerlei tips gaan geven.
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoeld. Denk dat je dit ook wel vaker gebeurd dat toen bokt net bestodn en wij met zn allen werden verwend met een groot paardeninformatie forum, waar we onze ogen uitkeken en konden meegenieten van elkaars informatie.
Ik denk dat het toen allemaal nog wel meeviel, zelf denk ik dat deze 'onvrede' die Engeltje noemt me name veel te vinden is bij bokkers die overtuigd zijn van een bepaalde levenswijze en niet meer open lijken te staan voor iemand die een andere overtuiging deelt. Welke voor de regel niet eens verkeerd is, maar omdat de overtuiging zó gigantisch gevoed is door alle informatie je overal wel kan vinden op internet, worden meningen steeds opdringeriger, ze lijken wel gevoed door angst.
Topics waar ik zelf erg veel opdringerige mensen aanwezig voel zijn met name topics over de vers vlees maffia, (Je moet je hond kat vers vlees voeren anders vermoord je ze met je brokken een bekend verhaal?) dieren en vermeerderen, NHMS, readen, je kat wel of niet buiten laten lopen, Do I need to say more?
Vast voor heel veel mensen een bron van herkennign als je het wil vergelijken met dit topic.