Waarom doet Bokt daar eens niets aan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 16:12

Maar dan is dat account dus waarschijnlijk geband om het feit dat het een schaduwaccount was, en niet om de pb's die ermee verstuurd zijn. Klein, doch zeer belangrijk nuance-verschil, want nou leek het alsof mensen geband kunnen worden als anderen daar een melding over maken, terwijl dat in principe niet of nauwelijks gebeurd :)

Fenrir

Re: Waarom doet Bokt daar eens niets aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 16:13

Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Er was wel sprake van dat er een waarschuwingspb verstuurd zou worden, tot het een SA bleek. Maar is ook alweer een tijdje terug.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 16:15

Je hebt een OW gekregen vanwege je posts en omdat dat kennelijk je tweede OW was heb je er een dagban bij gekregen.

In de tweede plaats gaat er meestal een hele geschiedenis vooraf aan OW's voor dit soort dingen en mijn ervaring is dat mensen meestal maar een klein deeltje daarvan vertellen en met name de delen weglaten waarop ze zelf aansprekenswaardig zijn :) .

Dat wil niet zeggen dat het erg netjes is dat iemand jou voor vanalles en nogwat uitmaakt per PB, absoluut niet :n , maar doorgaans is daar wel een bepaalde aanleiding voor.

Waarom er niet op PB's gemod wordt, wordt o.a. in dit topic heel duidelijk uitgelegd :) : [FZ] tem systeem op pb's, lijkt je dat wat of niet?

In dat topic staat trouwens ook nog een mooi voorbeeldje van hoe makkelijk er met een tekst te knoeien is: Onderwerp: tem systeem op pb's, lijkt je dat wat of niet?

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 16:19

Dan nog, al de dingen die ik zeg, horen niet gezegt te worden, naar aanleiding van niets :j.

Sorry hoor, maar dat kan mensen hard kwetsen hoor het woordje 'kanker' om ermee te schelden, zelfs via internet ;). En ze moet gewoon zo'n dingen niet zeggen. En dat ze me komt opzoeken, tja ik ben nog altijd aan het wachten?
Bedreigingen horen niet, kon er evengoed mee naar de politie gaan ;).

We hebben in het verleden indd al ruzie gehad, maar zo'n dingen zou ik nooit uit mijn mond sleuren, want dat kan ik gewoon niet ;). En vind dat dat ook niet zou mogen kunnen op een forum, maargoed :=

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 16:22

denk toch dat je haar op negeren moet zetten,dan ben je er helemaal van af

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 16:24

Volgens mij zegt niemand dat er wel met kanker gescholden mag worden :) En ja, mensen zouden elkaar gewoon fatsoenlijk moeten behandelen, maar dat gebeurt lang niet altijd. Daarom : geen aandacht aan besteden, geen energie in steken, ongelezen verwijderen en je richten op dingen die er wel toe doen.

Serieuze bedreigingen : ga er dan idd maar mee naar de politie, dan is er iig al een melding van gemaakt.

En openbaar mogen dat soort dingen idd niet gezegd worden, en daar kan wel op gehandeld worden. Maar het best is echt er geen energie in steken, dan heeft de andere partij er geen 'lol' aan, want de woorden treffen geen doel. En jij bent er niet gekwetst door.

Dit klinkt heel simpel of makkelijk gezegd, maar toch ben ik zelf van mening dat het het beste is... puur voor jezelf. Niet voor de ander.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 17:04

Wijze raad van Maya. xLies, wat er in de pb stond kon misschien niet door de beugel. Maar dat is dan een kwestie van géén fatsoen dan degene die deze verstuurt. (Ik snap ook niet zo goed waarom je beklag hier dan richting bokt is gericht)

Je hebt deze pb nu eenmaal ontvangen/ gelezen en dit kan niet meer terug gedraaid. Maar gelukkig heeft bokt een foei-functie en kun je deze gebruiken om een volgende keer zo´n pb van deze persoon niet meer te ontvangen.

Snijd jezelf alleen niet nog verder in de vingers door hier helemaal in te duiken en gefrustreerd door te raken (evt. bans tot gevolg?). Heb je vooral jezelf mee en maakt het inderdaad voor je fan alleen maar ´lolliger´..

P.s. beleidt van bokt is dat pb´s/ privecommunicatie niet openbaar gezet mogen worden, ook niet zonder namen. Er zijn al genoeg liefhebbers voor de term; bokt meet met twee maten.. ;) Vandaar voor jouw geen uitzondering..

Mag ik vragen trouwens wat precies je doel van dit topic is (als je dat hebt naast het uitten van je ongenoegen/ frustratie) :)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 17:11

Maak je niet druk om pb's. Het zijn maar pb's, internet, geen real life. Laat mensen lekker schrijven wat ze willen, lach er om en schenk er verder geen aandacht aan. Dan ben je er zo vanaf, denk ik.

En anders maar niet, het kost de ander energie, jou niet.

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 17:45

@Bienotje: Dat er misschien ooit eens wat aan gedaan zou worden? Heb intussen al meerde pb's gehad van bokkers die er ook last van hebben gehad door een bokker..

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 17:49

Ik heb ook zo'n idioot die mij bestookt met PBtjes en weet ik veel wat. Ik heb nu ingesteld dat haar pbtjes direct naar de vuilnisbak verdwijnen, krijg er geen melding van, helemaal niets. Wát een rust.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 18:01

xLies, heb je het topic bekeken waarvan ik je de link gaf hierboven? Daarin staat heel precies uitgelegd waarom er nooit op de manier zoals jij dat nu wilt op dergelijke PB's gemod zal gaan worden :) . Daarnaast staan er in dit topic een hoop goede aanwijzingen over hoe je met dergelijke PB's om kunt gaan :) .

Zoals je zelf al aangeeft is het bijzonder grof om 'kanker-' als scheldwoord te gebruiken, heel naar vind ik dat totaal misplaatste gebruik van het woord :\ , maar het kan geen kwaad om de hand ook in eigen boezem te steken. In één van jouw openbare posts op het forum maakte je iemand uit voor 'bitch' (ik heb het althans éen keer gezien, ik weet niet of je vaker dergelijke termen gebruikt in je Boktcommunicatie ;) ). Ik snap dat je boos bent om het PBtje dat je ontvangen hebt, maar zorg dan wel dat je anderen benadert zoals je zelf benaderd wilt worden :) .

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 23:19

Het is niet de bedoeling om uitgedeelde sancties op FZ te bespreken. Daarvoor kan er contact opgenomen worden met de mod die de sanctie heeft verstuurd.

Wat het modereren op PB's betreft, in dit topic wordt uitgebreid uitgelegd waarom er niet op PB's wordt gemodereerd.

Hier dus een slotje.