_Tivoli_ schreef:Strak... 'huidje' he? Jaja!
nog geen rimpeltje te bekennen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zwartwitje schreef:Op nu.nl is het vast niet zodanig uitgemond in grappen en grollen die te smerig voor woorden waren, zoals hier het geval was
Jellie schreef:Zwartwitje schreef:Op nu.nl is het vast niet zodanig uitgemond in grappen en grollen die te smerig voor woorden waren, zoals hier het geval was
Daar zien ze de l*l eh lol er ook wel van in
http://www.nujij.nl/menselijk-sperma-be ... 0411.lynkx
_Tivoli_ schreef:Jawel, namelijk dit soort topics zo min mogelijk toestaan. Een 12+/16+ slotje maken op bepaalde topics is dan nog een idee, maar ik denk niet dat bokt die kant op zou moeten gaan. Een heel groot percentage van de gebruikers is nu eenmaal 16 jaar of jonger. Ik vind: als je leeghoofdig over lichaamssappen wilt slowchatten, zijn daar genoeg andere fora op internet voor. Dat klinkt misschien heel bot, maar ik blijf erbij dat dit specifieke topic niet boktproof was.Ik opper anders een heel serieus idee ZW : kijkwijzerplaatjes, meer dan adviseren kan je niet doen toch?
Je zegt het zelf al, seks wordt al genoeg besproken in de HK, dus waarom wel?Citaat:En in vele HK topics wordt er zeer veel over seks gesproken,dus waarom kon het geen HK worden?
flicka schreef:Gisteren is er een topic gestart n.a.v. een onderzoek over het effect van sperma tegen rimpelvorming.
Ik vond het een heel leuk en informatief topic totdat er één moddie besloot er een slotje op te zetten.
Dit omdat er misschien ook kinderen zouden meelezen.
Sorry, maar ik vind dit belachelijk. Er worden zoveel topics geplaatst die misschien ook niet geschikt zijn voor kinderen. Bokt is m.i. ook geen specifiek kinderforum. Zelfdoding, anorexia, zelfmutilatie, seks of geen seks of jonge leeftijd, alles kan aan de orde komen maar oh wee nu beslist er een (voor mij) onbekende moddie plotseling dat een heel topic weggemieterd wordt.
CENSUUR van de hoogste orde.
Zet het topic gewoon terug en hou desnoods het fatsoen wat op peil. Laat de Bokkers ook eens wat plezier hebben.
Jellie schreef:Zwartwitje schreef:Op nu.nl is het vast niet zodanig uitgemond in grappen en grollen die te smerig voor woorden waren, zoals hier het geval was
Daar zien ze de l*l eh lol er ook wel van in
http://www.nujij.nl/menselijk-sperma-be ... 0411.lynkx