Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kymalin schreef:pharagirlke schreef:Ondanks dat ik het niet vind kunnen moet je nu ook weer niet de vermoorde onschuld gaan uithangen sul...Je weet zelf ook best dat je er zelf ook wel wat over gaat.
Daar is op zich niets mis mee in mijn mening zolang je het maar zelf beseft...
Maar een pittige discussie aangaan is wel wat anders als laster rondvertellen. Wat dat betreft heb ik een beetje weerstand tegen jouw opmerking. Hetzelfde als een meisje verkracht wordt en men tegen dr zegt; tja, maar je had ook wel een heeeeel kort minirokje aan. Ja, nou en? Daar kunnen mensen toch geen rechten aan ontlenen?
opisop_shop schreef:Het is voor ons zo idd een beetje lastig inschatten.
Als iemand ergens mijn foto plaatst met naw-gegevens neem ik dat niet in dank af, maar vind het zeker geen stalken of laster.
Het wordt anders, als er ook nog rare dingen bij vermeld zijn die niet waar zijn en je in diskrediet brengen.
liedje89 schreef:In hoeverre het privecyberoving is hangt er toch ook vanaf wat je zelf op internet zet??
suleilitha schreef:Liedje, ik heb alles nog eens nagekeken en het was geen info die gewoon pikbaar op internet heeft gestaan
Sterker nog, het was wat hier op Bokt een PB is...
pharagirlke schreef:suleilitha schreef:Ach ik zeg gewoon wat ik denk, en daar kunnen mensen soms niet tegen, maar wat hier is gebeurd is gewoon far beyond, en er staat ook nog een knap staaltje liegwerk bij over dingen waar ik me niet schuldig aan heb gemaakt....
Verder geef ik geen informatie over wie het heeft gedaan, i.m.o is dat niet belangrijk.
Ondanks dat ik het niet vind kunnen moet je nu ook weer niet de vermoorde onschuld gaan uithangen sul...Je weet zelf ook best dat je er zelf ook wel wat over gaat.
Daar is op zich niets mis mee in mijn mening zolang je het maar zelf beseft...
Screen shots is een heel goed idee en ik denk dat je ten eerste met plagiaat zit, ten tweede met smaad en ten derde valt het onder stalking vermoed ik.. Dingen die je zelf op internet zet mogen ook niet zomaar gebruikt worden, ook al is het openbaar.Stalking is normaal wanneer je meermaals word lastig gevallen maar wat niet is kan nog komen. Maar smaad en plagiaat is het in elk geval al. Enige probleem is dat de politie smaad niet zo snel serieus neemt...
Maar verder dan een proces verbaal ga je niet komen vrees ik... Als hij/zij er al niet met een waarschuwing van af komt