ban een maand, maar eerder terug?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: ban een maand, maar eerder terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 22:11

Wat ik zo vreemd vind... Ik heb onlangs zelf een OW bij de bezwaarcommissie neergelegd en toen is mij uitgelegd dat de ban uit de banlijst zou worden gehaald op het moment dat besloten zou worden de OW in te trekken. Als een bokker dan dus eerder terug komt, zou dit toch van de banlijst moeten worden gehaald?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 22:15

Officieel gezien hadden ze dan de eindtijd van de ban aan moeten passen, maar dit is blijkbaar niet gebeurd...
Wlekom terug Sul, hoe lang denk je te blijven deze keer? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 22:19

Nouks schreef:
Wat ik zo vreemd vind... Ik heb onlangs zelf een OW bij de bezwaarcommissie neergelegd en toen is mij uitgelegd dat de ban uit de banlijst zou worden gehaald op het moment dat besloten zou worden de OW in te trekken. Als een bokker dan dus eerder terug komt, zou dit toch van de banlijst moeten worden gehaald?

Ik denk van niet want de oude bans staan er ook op, verder was het zo dat er wel sprake was van een ban maar dat de ban korter werd dan gepland, wegens al eerder uitgezeten voorarrest :+

shiladyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 22:30

Wel geinig dat jij er erover reageert je staat er zelf ook een paar keer op :+

Ik had eigenlijk mezelf er ook op verwacht omdat ik toen een OW heb gehad, maar een ow is toch niet hetzelfde als een ban

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 22:31

Tja, ik vind het geen schande hoor, zo'n banlijst is verder niet echt veelzeggend over wie en wat en hoe je bent.... verder ben ik ook maar een mens.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 22:50

Hoezo persoonlijke vete?
suleilitha schreef:
Arabeks.

En zeg niet dat dit een typefout is want ik heb deze al meerdere malen voorbij zien komen van jouw hand.

Kan me goed voorstellen dat Arabesk denkt 'WTF????'.
Word af en toen helemaal misselijk van jouw kinderachtige zelfverheerlijkende rellerige 'ik heb de wijsheid in pacht' gedrag hier op Bokt.

suleilitha @ [KH] Ik word natural!!!!

Zat daarstraks jouw postgeschiedenis eens even na te kijken, paasei, je had Bokt erg gemist hè? Zes pagina's gepost sinds je weer 'mag' (anderhalve dag?) waaronder bovenstaand topic, verbaasd me ook hogelijk dat de moderators dit kinderachtige gedoe toestaan, gelukkig is Arabesk verstandig genoeg om niet in dergelijke topics van jou te reageren, terwijl jij je geen kans voorbij laat gaan om haar te trappen.
Maar je krijgt ook de ene na de andere waarschuwing aan je broek waar je trots op lijkt te zijn dus ik stel me zo voor dat ik het nog wel mee zal maken dat jij een permanente ban aan je broek krijgt, ik hoop het maar.
Ik vind je niet bepaald sfeerverhogend en kan je missen als kiespijn.

Ik heb verder niets met Arabesk ofzo, die ken ik helemaal niet, in zoverre net zo goed als ik jou ken, maar in wat ik van jullie ken heb ik een stuk meer respect voor Arabesk als voor jou.
Mocht dit een ongewenste reactie zijn en ik hier een OW voor krijgen dan heb ik die er met alle liefde voor over, ik ben een braaf boktkind en zal me vanaf nu weer gewoon netjes gedragen, maar dit moest er echt even uit, ik heb een sterk ontwikkeld onrechtvaardigheids gevoel en ik vind dit gewoon écht niet kunnen en ik snap er geen kalote van dat het moderatorteam dit gewoon laat vliegen.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 22:51

suleilitha schreef:
Tja, ik vind het geen schande hoor, zo'n banlijst is verder niet echt veelzeggend over wie en wat en hoe je bent.... verder ben ik ook maar een mens.

Jouw gedrag op Bokt daarintegen zegt alles over wie en wat en hoe jij bent. Niet zo'n leuk mens...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 22:52

Moderatoropmerking:
Slotje voor overleg.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 00:44

Aangezien de vraag van TS beantwoord is en daaruit voortvloeiende discussie vooral in persoonlijk gehakketak is veranderd, wordt het een definitief slotje.