Prrrr schreef:Dat zou inhouden dat je als mod niet alleen vrijwillig tijd steekt in het modden, maar als dank daarvoor niet meer mee zou mogen doen als 'gewone' bokker in een discussie. Dat lijkt me wel een zware eis. Het lijkt me alleen maar duidelijker als, wanneer een mod actief is in een discussie, deze mod niet meer op een topic kan modereren.
Ik vind het bijzonder jammer dat er zo slecht en onzorgvuldig gelezen wordt. Opnieuw: dit heb ik NIET gezegd, deze conclusie klopt niet.
Ik vind dat je je als mod te allen tijde bewust moet zijn van je positie. Dat betekent inderdaad dat je je nooit zomaar als gewone bokker kunt gedragen. Maar dat vind ik ook volkomen logisch want je draagt je groene kleurtje altijd - niet op zaterdagen niet ofzo.
Het betekent niet dat je in het geheel niet meer kunt reageren in topics. Maar als er topics zijn die echt niet kloppen, en je reageert er, met je groene kleurtje maar zonder in te gaan op wat er aan de hand is, dan geef je het signaal af dat het gedrag blijkbaar geaccepteerd is, dat het mag. Dat vind ik een slecht signaal en ik vind het bij je functie horen om dat niet te doen.
Ik vind dat het begrijpelijk is dat een mod niet modereert in een topic waarin je ook deelnemer bent, ik heb niet gezegd dat dat niet kan. Maar ook als je niet modereert maar deelnemer bent, denk ik dat je je bewust moet zijn van je positie en dat je niet kunt doen alsof je niets gezien hebt. Dat tast je geloofwaardigheid als team namelijk enorm aan.