Nee zonder gekheid, Ik zal in dit topic melden wanneer de inzending gesloten wordten dan horen jullie van ons hoe en wat Tot die tijd gaan wij eens bekijken wie er allemaal gesolliciteerd hebben en wie er in aanmerking komen om het team te versterken.
We bekijken nu alle sollicitanten, dus niet alleen de brief die gestuurd is maar ook wat voor gebruiker het op Bokt is. wanneer we allemaal de lijst met sollicitanten bekeken voor onszelf bekeken gaan we kijken wie er allemaal geschikt zijn. Het streven is om voor het einde van de maand jullie meer te kunnen vertellen!
Spannend hoor, ik ben benieuwd wie er uiteindelijk de BC komen versterken. Heel veel succes met het lezen en kiezen, dat zal idd geen klein karweitje zijn
Aurora3
Geplaatst: 25-07-09 09:45
De maand is inmiddels zo goed als om. Ik ben erg benieuwd of jullie al meer weten.
Ben er ook wel benieuwd naar Hoop dat jullie inmiddels een keuze hebben kunnen
vikki
Geplaatst: 25-07-09 10:54
We hebben nog geen keuze gemaakt, ivm vakantie e.d. zijn we op het moment niet kompleet, ik vrees dat jullie dus nog even geduld moeten hebben .
vikki
Geplaatst: 06-08-09 13:54
Zoals jullie vast al hebben gemerkt (aangezien er nog geen beslissing is genomen), is het momenteel nog steeds erg druk bij de BC. Een van de BC leden is op vakantie, een ander heeft helaas geen internet op het moment en zelf heb ik op het moment beperkt tijd voor BC zaken (eventuele uitleg staat in mijn onderschrift). Dit veroorzaakt helaas enige vertraging; het selecteren van een (of meerdere) nieuw BC lid is immers iets waar het hele team inspraak in heeft en achter moet staan. Onze excuses voor de vertraging, we hopen op jullie begrip en zullen onze keuze(s) maken zodra het BC team weer kompleet aanwezig is op bokt.
ach we wachten maar gewoon af... veel succes met je huwelijk trouwens
Authentic
Geplaatst: 07-08-09 14:20
Geen leasebak?
Dat er aanmeldingen waren. (Hihi even serieus, dit lijkt mij -in tegenstelling tot modereren- wel interessant, succes met het doorworstelen van de inzendingen ).
Gwen
Geplaatst: 07-08-09 14:43
Authentic schreef:
Geen leasebak?
En ook al geen 13e maand en km-vergoeding voor het paard , daarom ben ik maar gestopt...
Ik hoop jullie straks weer een fijn compleet team hebben .