Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Margreth schreef:Heb net even gespiekt bij je oude boktnaam en zag dat je in Australie hebt gewoond. Kun je ons op de hoogte brengen van de laatste McLeod''s daughters![]()
Was jij dat waar in Australie dat "wilde" of verwilderde paard (brumby ?) achterom liep en waarvoor de dierenbescherming zou komen kijken om het in te vangen? Topic plaatster had toen ook al diverse pogingen ondernomen om vertrouwen van paard te winnen met voeren. Heb dat topic toendertijd gevolgd.
Less schreef:Kijk, je hebt je weg al weer gevonden.
Mijn vader woont in Koewacht en ik ben er nog wel eens regelmatig, mooi gebied hoor tegen de grens aan...
LecyTinker schreef:Zo zie je maar alles is te vinden op het internet... Ik heb idd anderhalf jaar in australie gezeten, ben sinds januarie weer terug in nederland/belgie.
Ik heb dat nieuws niet echt weten te volgen... brumbies zijn wilde paarden daar, dus zou heel erg goed kunnen, nu met de droogte die al 6 jaar aanhoud zijn er steeds meer wilde dieren die steeds dichter naar de mensen toe gaan leven omdat er gewoonweg geen voedsel meer te halen valt in hun leefgebied. en dan heb je natuurlijk ook nog de bosbranden enzo die het er ook weer niet makkelijker op maken.
Maar nee, ik heb er nog niets van gehoord...
Margreth schreef:LecyTinker schreef:Zo zie je maar alles is te vinden op het internet... Ik heb idd anderhalf jaar in australie gezeten, ben sinds januarie weer terug in nederland/belgie.
Ik heb dat nieuws niet echt weten te volgen... brumbies zijn wilde paarden daar, dus zou heel erg goed kunnen, nu met de droogte die al 6 jaar aanhoud zijn er steeds meer wilde dieren die steeds dichter naar de mensen toe gaan leven omdat er gewoonweg geen voedsel meer te halen valt in hun leefgebied. en dan heb je natuurlijk ook nog de bosbranden enzo die het er ook weer niet makkelijker op maken.
Maar nee, ik heb er nog niets van gehoord...
Dat van dat paard was een topic van een Nederlandse bokster die in Australie woonde, vandaar dat ik dacht dat jij dat misschien was.
Op zoek naar een paardje? Kijk eens bij mijn dochter (solvej hier op bokt) op de site http://www.solvej.nl/ (Zeer lieve, 4 jarige, bruine Graniel x Nooitgedacht merrie van plus minus 1.66m. )
Citaat:Ik was het idd niet, ben nu wel benieuwd wie het wel was... Dank je voor het tippen van je dochter haar paard. Ik heb altijd papier paarden gehad, ben nu eigenlijk op zoek naar een lief, maar energiek paard me of zonder papieren, maar hoeft niet meer te kunnen dan buitenritten en mogelijk wat endurance tussen de 1.50 en 1.60. Dus denk dat die van haar er net buiten valt, maar ga wel even kijken, is altijd leuk om te zien en mocht ik iemand weten dan stuur ik ze toch naar Bokt toe...