). Als je het niet eens bent met een situatie dan lucht het vast op als je roept dat de ander helemaal fout bezig is en dommer is dan het achtereind van een varken maar er zijn maar weinig mensen die nog luisteren na het lezen van de helft van die reactie
Het lucht dan dus misschien op maar de kans dat de ontvanger iets met je daadwerkelijke boodschapt doet is ongeveer 0. De kans is veel groter dat deze persoon in de verdediging schiet of met gelijke munt terug gaat betalen waarna het topic op slot kan 
Fel reageren is prima zolang je je reactie maar motiveert en niet alleen plaatst om de ander op z'n nummer te zetten. Probeer iets te bereiken met je post, probeer de ander te overtuigen van jouw gelijk op basis van argumenten
Kan deze opmerking dr heel anders uitzien, dat is wat ik bedoel met watjes.
En dan zijn er reacties waarvan k denk: dat word een OW! en daar hoor ik niets van. En dan zijn er reacties die ik netjes geef, en dan krijg ik een waarschuwing
Er worden een hoop berichten geplaatst maar er word geen jote meer gezegd en nog maar weinigen hebben een echte eigen mening en durven daar echt voor uit komen. Gek he, dat de HK zo populair is? Daar hoef je je mond niet te houden. Daar kan je gewoon normaal met elkaar omgaan. Op de andere gedeeltes moet je doen alsof je met een stel depressieve, labiele mensen bezig bent.