Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
milou123 schreef:Als jij onwaarheden vertelt, die je niet door bewijs kunt staven, kun je strafbaar bevonden worden als de tegenpartij daar een zaak van maakt. Daar zijn gewone wetsregels voor en daar hoeft een forum als Bokt dus niet over te waken !!Want als ik een verhaal heb over iemand komt het uit mijn hand, dus de 1e hand maar dat wil nog niet zeggen dat het werkelijk zo gegaan is en ook niet dat ik het hard kan maken.
DubbelDun schreef:slimmerik schreef:Nou zal Essent of Opel er niet echt onder lijden hier. Maar een manege, paardenspullen(web)winkel, handelsstal of handelaar kan behoorlijke schade oplopen op een forum met ruim honderdduizend paardenmensen....
Dus gaat het om 'er onder lijden' ??
Zolang er TV-programma's zijn als Radar etc waar behóórlijk veel schijnt te mogen zou Bokt zich niet zo druk moeten maken over die enkeling die eens negatief in beeld komt.
Het bereik van TV is nog vele malen groter tenslotte.
DubbelDun schreef:Maar veelal worden degenen die het betreft wel ingeseint door klanten/bekenden dat er 'iets' over hun op een forum staat en aanmelden staat iedereen vrij en reageren dus ook.
DubbelDun schreef:milou123 schreef:Als jij onwaarheden vertelt, die je niet door bewijs kunt staven, kun je strafbaar bevonden worden als de tegenpartij daar een zaak van maakt. Daar zijn gewone wetsregels voor en daar hoeft een forum als Bokt dus niet over te waken !!Want als ik een verhaal heb over iemand komt het uit mijn hand, dus de 1e hand maar dat wil nog niet zeggen dat het werkelijk zo gegaan is en ook niet dat ik het hard kan maken.
slimmerik schreef:Jij verplicht hiermee iedereen een rechtsbijstandsverzekering te hebben of anders een hoop centen ....want stèl dat je op bokt de grond ingeboord wordt. Moet je je eigen via de rechtbank verweren....