Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ikima schreef:Moet dan zo'n schrijfgrage diender dan ook niet een OW of ban krijgen?
Kan mij best voorstellen dat sommige mods, wat vaker dan een ander, te snel zijn met hun "straffen".
Hoe wordt daar mee omgegaan?
Ikima schreef:Stel dat ik een ban zou krijgen voor een week, dan kan ik pas na een week bezwaar maken maar ondertussen heb ik wel een week op de zwarte lijst gestaan.
Zwartwitje schreef:Nou, mensen, zo kan 'ie wel weer? Technisch is het niet mogelijk dat een post van user kan veranderen, of andersom, maar aangezien Karl en Katja beide met Ka begint kan ik me ook wel weer voorstellen dat je je vergist. Maargoed, dat was het onderwerp niet, wel?
russel schreef:Als je niet meer kan bokken voor je plezier, dus bewust in ruzies gaat belanden, dan moet je je toch wel achter je oren gaan krabben of bokken een probleem, lees: verslaving, is geworden.
Ikima schreef:Ik begrijp heel goed dat je daar niet op in kunt gaan Urielle, ik vraag het mij alleen af hoe het in zijn werk gaat.
Stel dat ik een ban zou krijgen voor een week, dan kan ik pas na een week bezwaar maken maar ondertussen heb ik wel een week op de zwarte lijst gestaan.
Urielle schreef:Hou er rekening mee dat er weinig mensen zijn met een OW die zo eerlijk zijn het complete eerlijke verhaal op Bokt te zetten. Meestal laten ze net wat weg, wat het Boktteam niet openbaar maakt maar wel een bepalende factor voor het geven van een OW was. Over het algemeen worden veel mensen meer gematst dan ze verdienen imo, maar helaas krijg je dat dan hier weer zelden te horen.
KiWiKo schreef:soms post ik dingen en dan weet ik dat ik daarvoor op mijn vingers getikt kan worden.......... all in the game.
krijg ik hem, dan krijg ik hem...... en dan ga je braaf op de blaren zitten.......... en krijg ik hem niet, dan heb ik mazzel
Chiqa schreef:Zwartwitje schreef:Nou, mensen, zo kan 'ie wel weer? Technisch is het niet mogelijk dat een post van user kan veranderen, of andersom, maar aangezien Karl en Katja beide met Ka begint kan ik me ook wel weer voorstellen dat je je vergist. Maargoed, dat was het onderwerp niet, wel?
Op forums van PHPbb kan je wel degelijk een poster een andere naam geven heb dat vaak genoeg gezien, erg verwarrend, nou denk ik alleen niet dat dit op bokt gebeurd, weet wel zeker van niet.
Ikima schreef:Moet dan zo'n schrijfgrage diender dan ook niet een OW of ban krijgen?
Kan mij best voorstellen dat sommige mods, wat vaker dan een ander, te snel zijn met hun "straffen".
Nouks schreef:Ikima schreef:Moet dan zo'n schrijfgrage diender dan ook niet een OW of ban krijgen?
Ik heb begrepen dat voor een OW wordt gegeven altijd meerdere mensen uit het team het daarmee eens moeten zijn. Dus tis niet zo dat één iemand op eigen houtje OW's kan gaan uitdelen, hoewel dat soms natuurlijk wel zo lijkt.
Maya schreef:Zodra blijkt dat de ban onterecht was, wordt hij wel uit de ban-lijst-overzicht gehaald, omdat hij dan 'ongedaan' is gemaakt. De ban (qua duur) heeft de user dan als tegoed staan bij een eventuele volgende ban, mocht dat voorkomen. Zo was het altijd, en ik neem aan dat dat nog steeds het geval is