Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caesar schreef:Misschien is het gewoon handig om een verzameltopic te maken van mensen die wanbeleid voeren. Zowel kopers als verkopers. Ook kopers zeggen toe te kopen en vervolgens wordt er niets betaald. Maar kopers die geld betalen en niets ontvangen, daar mag best openheid over gegeven worden. En met een ban is het contact ook gelijk klaar, dus kun je als kopende partij helemaal niets!
Ik kom weleens een lijstje tegen in profielen en heb er altijd wat aan!
Wendy15 schreef:Nee, ik mag geen topic openen om mensen te waarschuwen en ook niks in mijn onderschrift zetten.. Maar imo heel krom is, aangezien de mods zélf aangeven dat ze de boel bedonderd en het dus geen zwartmaken is, maar echt puur mensen waarschuwen..
Daar ben ik het idd mee eens Caesar!! Ik kreeg ook het advies om de politie in te schakelen (wat kunnen die hiermee?), en de betreffende bokker zou waarschijnlijk een ban krijgen.. Maar hoe kan ik dan nog contact opnemen of proberen toch mijn geld terug te krijgen?
Gelukkig heb ik een naam, adres en bankrekeningnummer, dus heb aardig wat info.. Helaas geen telefoonnummer.. Maar kan haar wel even een bezoekje gaan brengen en denk niet dat ze daar erg vrolijk van wordt dan
GamblersCup schreef:Als je naam en adres hebt, kun je toch een telefoonnummer zoeken? Tenzij ze een geheim nummer hebben natuurlijk.
GamblersCup schreef:Die gaat helaas niet op Vordur. Ik heb op 1 computer bijvoorbeeld een "vliegend IP adres" ofzoiets... laten installeren door een vriend/computernerd. Ik heb natuurlijk maar 1 IP adres, maar dat programma zorgt er voor dat ik steeds met een andere aangemeld wordt. Zodat mijn eigen IP bijna niet te achterhalen is en ik dus op IP niet geblockt kan worden. Ik denk dat veel mensen dit programmaatje wel hebben...
DDW1190 schreef:op marktplaats gebeurd het ook redelijk vaak, ik weet niet wat hun voor stappen ondernemen?