Ik zou het erg fijn vinden om een zwarte lijst te hebben... Zo weet je tenminste met welke bokkers je nog "zaken" kunt doen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tallie_Ho schreef:Wat ik ook wel eens heb gehad is dat je een prijs afspreekt met iemand voor meerdere spullen, je knalt in je topic dat alles verkocht is en dan gaat zo iemand ineens alsnog af zitten dingen..Ook altijd een fijne dooddoener voor mij
Wendy31 schreef:Ik snap niet waarom mensen gewoon niet even een pbtje eraan wagen om gewoon netjes te zeggen dat ze voorzien zijn of geen interesse meer hebben... Al die ellende, soms zou je bijna niks meer verkopen
Tinky12 schreef:Tallie_Ho schreef:Wat ik ook wel eens heb gehad is dat je een prijs afspreekt met iemand voor meerdere spullen, je knalt in je topic dat alles verkocht is en dan gaat zo iemand ineens alsnog af zitten dingen..Ook altijd een fijne dooddoener voor mij
Gewoon neerzetten : "onder voorbehoud van betaling" op deze manier kunnen andere geïnteresseerden nog even informeren of het daadwerkelijk verkocht is.Als er een prijsafspraak is gemaakt is de koop gesloten... take is or leave it...
heel simpel.Verder niet druk over maken