Mag dan nu wél dat witte vlak weg?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 10:59

Uthrick schreef:
Dus, kan dat nu wel geregeld worden?

Alvast bedankt!

@Jellybean: Dit is toch gewoon netjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 10:59

Skygirl schreef:
Cookies schreef:
Nou ik zie ook geen wit vlak. Ik gebruik Mozarella.

Mozarella ? :P
Ik zie hem niet en gebruik ook Firefox.

dat is ook een browser net als firefox en internet explorer

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:00

Anoniem schreef:
Skygirl schreef:
[..]

dat is ook een browser net als firefox en internet explorer

Is dat geen Mozilla (Firefox)?

Sorry offtopic. :o
Laatst bijgewerkt door Kahawa op 27-04-09 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:00

Heb ook een wit vlak, maar kan me er niet druk om maken.
Mijn slaap word er niet minder van in ieder geval :P

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:02

Volgens mij heet dat Mozilla, mozzarella is kaas }> ~
Ik heb ook een wit vlak...boeiend

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:04

De toon waarop vind ik inderdaad ook niet erg vriendelijk, eerder kinderlijk, drammerig en eisend. Maar goed. En het is inderdaad Mozzila, niet mozzarella :D Al is die wel heel erg grappig.
Ik gebruik IE7 en heb dus ook een wit vlak. Had moet ik zeggen, want met dank aan de tip van postcode 9116 van Ielsje heb ik nu een mooi kaartje van Nederland zonder satéprikkertje erin!

Mizora

Re: Mag dan nu wél dat witte vlak weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:14

Ik google chroom en heb een wit vlak.

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:01

Uthrick schreef:
Ielsje schreef:
"ik heb er niet om gevraagd, dus wil hem niet"

euh... leuke redenering

"ik heb niet gevraagd om een blauwe achtergrond op bokt, dus ik wil hem ook niet"
"ik heb niet gevraagd om een nieuw logo op bokt, dus die wil ik ook niet"
"ik heb niet gevraagd om een upgrade, dus die hoef ik ook niet"

ja wat wil je nou? Dat Bart alleen de dingen aanpast wanneer jij het hebt goedgekeurd? :')

Anders vul je gewoon een willekeurig plaats in.

Vraag ik jou om iets? Nee, dus ik vind deze reactie en die van andere in de vorm van wat wil je nou/wat een wereld probleem behoorlijk flauw en onnodig. Ik vraag iets op een volgens mij normale manier aan een MOD of Bart en niet wat jij of andere bokkers van dit witte vlak vinden.
Maar goed, is wel weer typisch Bokt... altijd ergens je mening over willen geven en als je het ergens niet mee eens bent en het even kan dat ook nog vrij l*llig doen.

Anyway, Bart heeft gereageerd en uitleg/antwoord op mijn vraag gegeven en daar ging het mij om.

Ja, door een topic te openen vraag je mij indirect iets ;). Zo werkt een forum. Als je alleen antwoord van een mod had willen hebben, had je Bart beter een PB kunnen sturen..
Ik vind dat je volledig recht hebt dit te vragen, maar de manier waarop vond ik nogal apart en zelfs grappig (vandaar de :') --> "huilen van het lachen") (en dan doel ik op dat zinnetje wat ik aanhaal)
En het wordt alleen maar nóg grappiger door wéér dat zinnetje te gebruiken "vraag ik jou iets?"...
"Oh wacht , jij vraag mij persoonlijk niets, dus ik mag niets zeggen, Iedereen hier in dit topic: Niets zeggen, want ze vraagt niets aan ons! alleen de mods mogen antwoorden!!" := Misschien niet zo'n leuk grapje, maar als ik er zelf maar om kan lachen :+

En als je me andere posts ook leest, dan zie je dat ik je ook wilde helpen en dus niet alleen maar reageer om te 'bokken'.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:35

Ik zie inderdaad ook bij verschillende bokkers een wit vlak, ik heb IE 7.
Persoonlijk vind ik het ook niet iets om mij druk over te maken, maar ik kan mij voorstellen dat de ts zich er aan stoort en een functie die zij niet gebruikt liever niet als wit vlak in haar profiel ziet.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 14:09

Ielsje schreef:
Ja, door een topic te openen vraag je mij indirect iets ;). Zo werkt een forum. Als je alleen antwoord van een mod had willen hebben, had je Bart beter een PB kunnen sturen..
Ik vind dat je volledig recht hebt dit te vragen, maar de manier waarop vond ik nogal apart en zelfs grappig (vandaar de :') --> "huilen van het lachen") (en dan doel ik op dat zinnetje wat ik aanhaal)
En het wordt alleen maar nóg grappiger door wéér dat zinnetje te gebruiken "vraag ik jou iets?"...
"Oh wacht , jij vraag mij persoonlijk niets, dus ik mag niets zeggen, Iedereen hier in dit topic: Niets zeggen, want ze vraagt niets aan ons! alleen de mods mogen antwoorden!!" := Misschien niet zo'n leuk grapje, maar als ik er zelf maar om kan lachen :+

En als je me andere posts ook leest, dan zie je dat ik je ook wilde helpen en dus niet alleen maar reageer om te 'bokken'.

Ik kan t mis hebben maar ik dacht dat als ik een topic in FORUM zaken plaats, het vrij duidelijk is dat ik een vraag stel aan de MODS of Bart. Niet dat ik vind dat jullie dan niet mogen reageren maar als ik antwoord van jullie had willen hebben had ik het wel bij technische vraagbaak ofzo geplaats :)* Kijk, en als je dan een nutig antwoord geeft oké... maar die reactie van jou die ik eerder quote vind ik gewoon nergens op slaan of om met jouw woorden te spreken "apart"
Maar goed... wil je graag horen dat je gelijk hebt? Ja hoor... je hebt gelijk _/-\o_ Zo nu blij/ tevreden? (of ik het meen is een 2e)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 14:30

Nope, technische vraagbaak is voor dingen met je ocmputer. Forumzaken gaat om dingen op het forum. Het blijft evenzogoed iets openbaars waar iedereen op mag reageren en dus vraag je iedereen iets indirect. Je tweede reactie klinkt vrij zeurderig en daar is die reactie dan ook op geplaatst (volgens mij).
Om precies te zijn, zou je het op TV hebben geplaatst zou die verplaatst worden naar FZ, omdat hij hier hoort.

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 15:16

ik zie ook een wit vlak en gebruik internet explorer

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:40

dankjewel Utrick, maar je hoeft mij geen gelijk te geven hoor... ik zou niet weten waarvoor :)

maar blijkbaar lees je mijn andere reacties niet, dus veel plezier met je witte vlakje :Y)

(en technische vraagbaak is voor technische dingen die geen betrekking hebben tot het forum, dus je had het nergens anders kunnen plaatsen dan hier.... maar dat terzijde.)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:41

Skygirl schreef:

dat is ook een browser net als firefox en internet explorer[/quote]

Is dat geen Mozilla (Firefox)?

Sorry offtopic. :o[/quote]

Ja, dat is inderdaad Mozilla. Maar ik noem het altijd Mozarella. Sorry voor de verwarring. :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:36

jemig wat gaan jullie lekker op elkaar in zeg..
gelukkig word het voor de ts opgelost :)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:42

Cookies schreef:
Nou ik zie ook geen wit vlak. Ik gebruik Mozarella.

_O-

hier moest ik toch wel even heel hard om lachen! Ik gebruik ook mozarella, lekker! :Y)

Ik zeg overigens altijd Godzillah tegen Modzilla. Kan het ook nooit onthouden :')