Uthrick schreef:Dus, kan dat nu wel geregeld worden?
Alvast bedankt!
@Jellybean: Dit is toch gewoon netjes?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Uthrick schreef:Ielsje schreef:"ik heb er niet om gevraagd, dus wil hem niet"
euh... leuke redenering
"ik heb niet gevraagd om een blauwe achtergrond op bokt, dus ik wil hem ook niet"
"ik heb niet gevraagd om een nieuw logo op bokt, dus die wil ik ook niet"
"ik heb niet gevraagd om een upgrade, dus die hoef ik ook niet"
ja wat wil je nou? Dat Bart alleen de dingen aanpast wanneer jij het hebt goedgekeurd?![]()
Anders vul je gewoon een willekeurig plaats in.
Vraag ik jou om iets? Nee, dus ik vind deze reactie en die van andere in de vorm van wat wil je nou/wat een wereld probleem behoorlijk flauw en onnodig. Ik vraag iets op een volgens mij normale manier aan een MOD of Bart en niet wat jij of andere bokkers van dit witte vlak vinden.
Maar goed, is wel weer typisch Bokt... altijd ergens je mening over willen geven en als je het ergens niet mee eens bent en het even kan dat ook nog vrij l*llig doen.
Anyway, Bart heeft gereageerd en uitleg/antwoord op mijn vraag gegeven en daar ging het mij om.
Ielsje schreef:Ja, door een topic te openen vraag je mij indirect iets. Zo werkt een forum. Als je alleen antwoord van een mod had willen hebben, had je Bart beter een PB kunnen sturen..
Ik vind dat je volledig recht hebt dit te vragen, maar de manier waarop vond ik nogal apart en zelfs grappig (vandaar de--> "huilen van het lachen") (en dan doel ik op dat zinnetje wat ik aanhaal)
En het wordt alleen maar nóg grappiger door wéér dat zinnetje te gebruiken "vraag ik jou iets?"...
"Oh wacht , jij vraag mij persoonlijk niets, dus ik mag niets zeggen, Iedereen hier in dit topic: Niets zeggen, want ze vraagt niets aan ons! alleen de mods mogen antwoorden!!"Misschien niet zo'n leuk grapje, maar als ik er zelf maar om kan lachen
En als je me andere posts ook leest, dan zie je dat ik je ook wilde helpen en dus niet alleen maar reageer om te 'bokken'.