vreemde pb-berichten...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jomaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 19:36

melis0 schreef:
haha.
ik heb eindelijk door hoe je moet reageren op een topic.
maar ik wou je niet lastig vallen hoor.
sorry daarvoor.

Volgens je berichten had je gisteren ook al in een topic gereageerd, dus toen wist je wel hoe het moest!

melis0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 19:53

maar bij sommige staat er geen knopje met nieuw andwoord.
maar ik vroeg alleen maar iets.
is dat dan gelijk lastig vallen?
en ik heb toch al sorry gezegt

jomaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 20:20

melis0 schreef:
maar bij sommige staat er geen knopje met nieuw andwoord.
maar ik vroeg alleen maar iets.
is dat dan gelijk lastig vallen?
en ik heb toch al sorry gezegt

Vragen staat vrij ;)
Welkom op bokt.

Alja

Re: vreemde pb-berichten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 21:21

vreemd verhaal.
hoop dat de mods je helpen of dat het een misverstand is :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 21:34

Ik denk dat ik het wel snap. Melis0 is een nieuwe member en heeft nog niet voldoende berichten om overal te kunnen reageren, ik denk dat ze de ts daarom gepbt heeft want dat kan wel als je nog geen 25 nuttige berichten hebt :)

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 21:43

melis0 had nog helemaal nergens op gereageerd,maar had op een topic van mij gerageerd dmv pb.
melis0 is 1 van de 2 nieuwe members waarom ik dit topic gestart heb,maar melis0 snapt nu hoe je kunt reageren in een topic.
de andere nieuwe member heeft ook gereageerd op een topic van mij,maar deze groette mij met een normale naam,en die naam riep/roept bij mij vraagtekens op.
die nieuwe member heeft ook nergens anders op gereageerd,en is ook niet meer online geweest.

melis0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 22:36

Maar bij de ene topic kan je wel reageren en bij de andere wel. Maar ik had alleen een vraag gestelt. Dan val ik u toch niet gelijk lastig maar sorry als u het verkeerd begrepen hebt ik bedoelde het niet zo kunnen we hier een slotje opzetten

melis0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 22:38

Maar bij de ene topic kan je wel reageren en bij de andere wel. Maar ik had alleen een vraag gestelt. Dan val ik u toch niet gelijk lastig maar sorry als u het verkeerd begrepen hebt ik bedoelde het niet zo kunnen we hier een slotje opzetten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 22:52

melis0 schreef:

Je kunt als nieuw lid idd niet overal reageren, dat kan pas wanneer je 25 nuttige paardenberichten gepost hebt :)
In deze link lees je er meer over:

http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 23:18

melis0 schreef:

pardon?!
ik geloof toch echt dat IK dit topic geopend heb,mede omdat er nog een andere nieuwe member is die op dezelfde manier is begonnen als jij,alleen daarna niet meer terug heeft gereageerd+dat haar naam bij mij vraagtekens oproept.
de mods zouden dit voor mij in de gaten houden.

ik heb trouwens je excuses al geaccepteerd via pb,dus ik geloof niet dat je het nog 10x hoeft te herhalen in dit topic.
ik heb ook duidelijk in dit topic gezegd dat jij inmiddels wel in andere topics reageerd,dus waarom voel jij je nog steeds aangesproken??

edit: knap dat je al wel door hebt dat een topic ook op slot kan enz....

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 08:23

TS heeft ondertussen contact met de mods hierover, dus hier kan een slotje.