Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WolinLotte schreef:Helaas moet je mensen negatiever gaan beoordelen, anders is je reactie niet HAW-waardig.
WolinLotte schreef:Hoe kom je daar bij, LotteHelaas moet je mensen negatiever gaan beoordelen, anders is je reactie niet HAW-waardig.
Jammer... want het plezier gaat verloren door afkraken, negatieve discussie-punten en moddergooierij. Er moet opbouwende kritiek gegeven worden, waarmee je de TS kan gaan motiveren, niet demotiveren.
Kritiek oftewel feedback, hoeft niet altijd maar negatief te zijn, mensen vergeten dat er ook positieve feedback gegeven kan en mag worden.. Dit wordt echter gezien als niet HAW-waardige antwoorden...
VivaLaVida schreef:Er wordt veel minder gereageerd als je je paard al een beetje voor mekaar hebt..
VivaLaVida schreef:Maar dat kon vroeger toch ook?
Daar zou bijv iets meer op gelet kunnen worden.. maar om gelijk de hele boel zo te reorganiseren en zo streng aan te pakken, ik vind het niks![]()
Er wordt veel minder gereageerd als je je paard al een beetje voor mekaar hebt..
VivaLaVida schreef:nounou..... was dat maar zo mas. Het enige wat ik te horen krijg is: je moet je tenen iets meer naar binnen doen... en dat niet 1 maar 10 keer, omdat er niks te verzinnen valt........
(niet dat we niets meer kunnen verbeteren, maar degenen die echt verstand hebben van rijtechnische zaken die reageren bijna niet in HAW..)
Ik plaats dus nauwlijks topics meer, het is moeite voor niks geworden.
VivaLaVida schreef:!yamcha: meer, lijkt het wel.
Met de nieuwe regels lijkt het wel alsof mensen de moeite niet meer nemen om te reageren, bang dat hun reactie weer verwijderd wordt? Er zijn veel minder pagina's reacties, bij iedereen.. En misschien is het vreemd, maar ik vind het hartstikke leuk om te horen dat het er goed uit ziet, en daar tussendoor een reactie van kritiek neem ik dan ook gewoon mee
lindake schreef:Waar ik het wel moeilijk mee heb in sommige gevallen is dat er topics snel gesloten worden. Dat is eigenlijk wel jammer omdat je soms wel ziet dat de gebruiker echt zijn best heeft gedaan om te voldoen aan de nieuwe regels maar net iets vergeten is.
Ik vind dat in deze gevallen de mods iets milder mogen zijn en de gebruiker in kwestie een PB kunnen sturen in deze trend: jou post is niet volledig, dit mankeert er nog, indien je wilt dat het topic openblijft moet je binnen het uur na het lezen van deze PB de nodige info geven anders wordt u topic op slot gedaan.
Indien de gebruiker één keer is geholpen om een volledige post te schrijven en het bij een volgend topic weer fout doet mag het uiteraard onmiddellijk op slot gaan. En bij onduidelijke foto's uiteraard ook.
Ik weet niet of het een haalbare regel is maar ik denk dat deze wijziging, RT-HAW wel leuker zal maken.
Neonlight schreef:Helaas is dat niet haalbaar. Als ik zo'n topic zie, kan het goed zijn dat de TS offline is en pas de volgende dag weer online is. Dan gaat er snel een dag overheen voordat een topic wel volgens de regels is, en als je elkaar misloopt die volgende dag kan het ook zo 2 dagen zijn. En een topic fout zien doet een topic fout openen, want "kijk maar naar dat topic, daar mag het wel en ik mag het niet."
Bovendien lokken foute openingsposten ook foute reacties uit.
Nessah schreef:Ik vind het dubbel.. soms ken ik iemand op haw en wil ik een reactie geven maar kan ik geen rijtechnisch commentaar geven dat vin dik wel weer jammer..