Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik denk dat het feit dat je met 0 posts nu ook op EA mag posten een vergissing is. Ik denk dat je het gaat krijgen dat mensen zich alleen nog maar aanmelden op bokt om dingen te verkopen, niet alleen paarden, maar ook bij niet paardgerelateerde dingen, zoals mensen die partijen opkopen en verkopen via het internet.
Oscar schreef:Tags zijn inderdaad handig om dingen in 1 oogopslag duidelijk te maken. Jammer genoeg zijn er zoveel tags te bedenken als het gaat om verkoop van paarden (bijv. regio, stokmaat, niveau etc.) dat het niet allemaal in de titel past van het huidige systeem. In het nieuwe systeem wordt dit allemaal anders, daar komen waarschijnlijk een soort van selectievelden met allerlei belangrijke informatie waardoor het ook een stuk makkelijker wordt om te vinden wat je zoekt.
Oscar schreef:[***], dank je wel voor het meedenken
Ik ben het echt met je eens dat tags in de titel voor een stukje duidelijkheid kunnen zorgen. Voor het huidige EA-systeem (for the time being....) gaan we daar geen veranderingen meer in aanbrengen want het verplicht toevoegen van tags werkt in de praktijk niet altijd even handig (oftewel: lang niet iedereen houdt zich er aan) en er zijn al enorm veel regels waardoor veel adverteerders door de bomen het bos niet meer zien.
Voor het nieuwe EA-systeem zijn het zeker dingen om mee te nemen, en dan ook nog in een vereenvoudigde vorm (d.m.v. keuzeveldjes).