[Dienstmededeling] Aanpassingen Eenmaal Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: [Dienstmededeling] Aanpassingen Eenmaal Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:17

Goede aanpassingen, denk ik.

Maar een volledig ander EA-systeem blijft toch nog op het lijstje staan, he? Of blijft het nu zoals het nu is?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:19

Dat vroeg ik ook al...
Maar volgens mij is dit de definitieve doorvoering.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:21

Ik denk dat het feit dat je met 0 posts nu ook op EA mag posten een vergissing is. Ik denk dat je het gaat krijgen dat mensen zich alleen nog maar aanmelden op bokt om dingen te verkopen, niet alleen paarden, maar ook bij niet paardgerelateerde dingen, zoals mensen die partijen opkopen en verkopen via het internet.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:23

Vjestagirl schreef:
Ik denk dat het feit dat je met 0 posts nu ook op EA mag posten een vergissing is. Ik denk dat je het gaat krijgen dat mensen zich alleen nog maar aanmelden op bokt om dingen te verkopen, niet alleen paarden, maar ook bij niet paardgerelateerde dingen, zoals mensen die partijen opkopen en verkopen via het internet.

Bokkers met 0 posts mogen alleen op EA Commercieel posten en dat was al zo en daar verandert nu niets aan.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:27

goede regels allen jammer dat je andermans paarden niet meer mag aanbieden.

En ook dat er geen scheiding komt tussen paard en pony te koop en dat ook zadels geen aparte rubriek worden.
Ik geloof dat hier best vraag naar was in het vorige topic.

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:27

Nee een andere systeem voor EA staat nog steeds op de planning gelukkig :D. Dit zijn wat kleine aanpassingen op het huidige systeem.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:28

Ah oke,dat had ik niet begrepen :)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:03

Idd scheiding paarden en pony's zou een grote positieve toevoeging zijn!

Ik blijf ook de afstandsbepaler missen, zou zo makkelijk zijn als je kan zoeken op postcode en dan 20 km daaromheen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:07

Siempie schreef:
Nee een andere systeem voor EA staat nog steeds op de planning gelukkig :D. Dit zijn wat kleine aanpassingen op het huidige systeem.

Dat zal dus allemaal wel in het nieuwe systeem komen he ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:22

Misschien wel een goed idee om wat tags te introduceren?

[GR], [FR], [DR] [OV], [GLD], [UT], [LB], [NB], [ZL], [ZH], [NH], [FL] en [BE] voor België, [DE] voor Duitsland, etc? Misschien bovendien [PO] en [PA]? Kun je in één oogopslag zien of je een paard of pony gaat bekijken én of het een beetje in de buurt is.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:45

Tags zijn inderdaad handig om dingen in 1 oogopslag duidelijk te maken. Jammer genoeg zijn er zoveel tags te bedenken als het gaat om verkoop van paarden (bijv. regio, stokmaat, niveau etc.) dat het niet allemaal in de titel past van het huidige systeem. In het nieuwe systeem wordt dit allemaal anders, daar komen waarschijnlijk een soort van selectievelden met allerlei belangrijke informatie waardoor het ook een stuk makkelijker wordt om te vinden wat je zoekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:20

Oscar schreef:
Tags zijn inderdaad handig om dingen in 1 oogopslag duidelijk te maken. Jammer genoeg zijn er zoveel tags te bedenken als het gaat om verkoop van paarden (bijv. regio, stokmaat, niveau etc.) dat het niet allemaal in de titel past van het huidige systeem. In het nieuwe systeem wordt dit allemaal anders, daar komen waarschijnlijk een soort van selectievelden met allerlei belangrijke informatie waardoor het ook een stuk makkelijker wordt om te vinden wat je zoekt.

Regio: zie bovenstaand
Stokmaat: in plaats van PO en PA:
[A] [B] [C] [D] [E] [P]

Standaard 2 tags in de titel, 1 voor de regio en 1 voor de maat.

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:37

Wat een goede/prettige regels!! Super +:)+

Nu alleen nog alle gesloten topic's verwijderen. Dat zou wel opruimen denk ik!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:56

Nouks, dank je wel voor het meedenken :)
Ik ben het echt met je eens dat tags in de titel voor een stukje duidelijkheid kunnen zorgen. Voor het huidige EA-systeem (for the time being....) gaan we daar geen veranderingen meer in aanbrengen want het verplicht toevoegen van tags werkt in de praktijk niet altijd even handig (oftewel: lang niet iedereen houdt zich er aan ;) ) en er zijn al enorm veel regels waardoor veel adverteerders door de bomen het bos niet meer zien.
Voor het nieuwe EA-systeem zijn het zeker dingen om mee te nemen, en dan ook nog in een vereenvoudigde vorm (d.m.v. keuzeveldjes).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 15:05

Oscar schreef:
[***], dank je wel voor het meedenken :)
Ik ben het echt met je eens dat tags in de titel voor een stukje duidelijkheid kunnen zorgen. Voor het huidige EA-systeem (for the time being....) gaan we daar geen veranderingen meer in aanbrengen want het verplicht toevoegen van tags werkt in de praktijk niet altijd even handig (oftewel: lang niet iedereen houdt zich er aan ;) ) en er zijn al enorm veel regels waardoor veel adverteerders door de bomen het bos niet meer zien.
Voor het nieuwe EA-systeem zijn het zeker dingen om mee te nemen, en dan ook nog in een vereenvoudigde vorm (d.m.v. keuzeveldjes).

Je hoeft er toch geen strakke regels van te maken? Je kunt mensen ook gewoon adviseren ze te gebruiken en het verder aan mensen zelf overlaten of ze er wat mee doen of niet... Als mensen er het nut van inzien, zullen ze het gebruik van tags vanzelf meer en meer van elkaar overnemen.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 15:14

Da's zeker waar :j
We adviseren al om een duidelijke titel te kiezen met zoveel mogelijk relevante info, en als die tags daarbij van pas komen dan mag dat uiteraard!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 18:26

Dat is goed duidelijk Bart, nu kijken hoe het in de praktijk gaat lopen. :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 19:49

Prettig, deze nieuwe regels!