te veel 'of topic' onderwerpen op bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Moet bokt teruggebracht worden naar alleen nog maar paardgerelateerde onderwerpen?

Poll eindigt op

A: Absoluut, het gaat al bijna niet meer over paarden
5 (3%)
B: Ja, ik kom hier alleen maar om over paarden te lezen en praten
Geen stemmen
C: Het mag wel wat minder. Veel onderwerpen zijn erg algemeen
18 (13%)
D: Voor behoorlijk wat onderwerpen bestaan apparte forums
9 (6%)
E: Vooral niet uitdunnen, dit is een prima medium voor vele onderwerpen
91 (69%)
F: Eigenlijk zouden er nog wel meer niet hippische toppics bij mogen komen gezien het gebruik wat er van gemaakt wordt.
8 (6%)

Totaal aantal stemmen: 131

Mars

Re: te veel 'of topic' onderwerpen op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 13:03

Mooi verwoord Nouks,
precies zo denk ik er ook over :j

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 13:06

vind het zelf wel handig, ben maar op 1 forum lid en dat is Bokt.

Anders zou ik voor andere zaken op Viva of weet ik veel terecht moeten en daar heb ik geen zin in...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 13:07

Nouks schreef:
Ik zie persoonlijk Bokt als forum voor mensen met een overeenkomstige interesse, hobby, passie of beroep. De liefde voor de paarden bindt die meer dan 100.000 mensen, zorgt uit zichzelf voor een "bekend gevoel".

Ik ben blij dat er op Bokt ook andere dingen worden besproken dan alleen paarden. Die 100.000 mensen vormen naast dat ze stuk voor stuk iets met paarden hebben namelijk ook een ontzettend diverse groep mensen met ieder hun eigen specialiteiten en vakgebied. En dat kun je mijns inziens best benutten, paardenforum of niet. Anders zou iedereen er voor alles wat niet-paardgerelateerd is maar een tweede forum bij moeten zoeken, terwijl we hier alle kennis en interessegebieden "binnen de deur" hebben.

Gráág zo houden dus. Je hóeft niet te lezen op LZP, UK of BB.

Helemaal mee eens. Anders moet je voor elk onderwerp een ander forum opzoeken, terwijl je via bokt de verschillende mensen een klein beetje leert kennen :)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 19:21

Dat vind ik juist de kracht van bokt... Dat er ook over andere zaken kan gepraat worden.

Op sommige dagen ben ik enkel in paardenstemming en zie ik enkel de paardentopics staan. Op andere dagen wil ik weer niets over paarden lezen en dan zijn die andere fora weer aangename materie. Meestal zit ik er tussenin en lees ik vanalles wat.

Van mij mag het zo blijven :).

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 19:53

Ik ben het er niet mee eens.

Ik ben hier destijds op bokt gekomen terwijl ik nog paard reed en veel bezig was met paarden etc.
Momenteel rijd ik al enkele jaren niet meer.
Wat moet ik hier dan nog doen?
Gewoon weg gaan?
Met mij zijn er vast nog wel meer mensen die niet meer paardrijden etc.

Ik denk dat door de tabbladen je al een hoop van je ergenissen kan voorkomen. ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 23:02

Ik rij ook niet meer zelf, maar vind het nog wel erg leuk om over paardenonderwerpen mee te lezen en te kletsen. De algemene fora zijn weer ideaal om het ook over andere dagelijkse dingetjes te hebben. Dat maakt bokt zo'n leuk en veelzijdig forum :)

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 23:08

als ik dingen niet wil lezen of het onderwerp interesseerd me niet dan lees ik het niet.
Vind het ook wel leuk om niet paarden dingen op bokt te lezen.

overigens mag het allemaal wel iets overzichtelijker.
regels in forums worden te pas en te onpas overtreden.
mensen gebruiken de zoek knop ook nog niet zo vaak naar mijn idee, hoevaak ik soms wel geen topics tegen kom over dezelfde dingen die nog niet zo lang geleden geplaatst zijn.
ook weet je soms niet waar je dingen moet plaatsen, ik zie door de bomen het bos niet meer. dan word het verplaats naar een subfora dan weer terug omdat het daar ook niet hoord.