Das wel een leuke DD Maar ik denk dat het al fijn is als een foei gewoon geen mogelijkheid meer heeft om uberhaupt een pb naar je te sturen. Nu heb ik zelf geen mensen in mijn foeilijst, maar kan me voorstellen dat je je foei niet het idee wilt geven zijn/haar pbs te lezen.
Emori
Geplaatst: 09-04-09 12:34
ik werd lastig gevallen via PB en via een aanwijzing van een mod heb ik in mijn inboxinstellingen zo, dat wanneer ik een PB krijg van mijn foei, hij direct ongelezen in mijn prullenbak gaat. dus dat kun je wel instellen maar niet via de foeilijst
@MissToseland : hij gaat dus van de Bokt-PB-Inbox direkt naar de Prullenbak op je computer ??? Die truc zou ik ook wel willen weten
Emori
Geplaatst: 09-04-09 13:26
naja niet in je prullenbak van je computer maar naar verwijderde berichten. Zodra je je inbox opent op bokt, is ie meteen weg. Dit vond ik wel prettig, want anders kwam ik toch in de verleiding om ze te lezen terwijl ik dat helemaal niet wilde
je hebt dus iemand als foei ingesteld dan ga je naar gebruikerspaneel -> Privéberichten -> opties
dan staat daar 'nieuwe regel invoegen' dan kies je daar: 'zender' klik op 'verder' dan kies je 'is foei' klik weer op 'verder' en als laatste stap kies je dan 'verwijderde berichten' en dan op regel toevoegen
succes
Laatst bijgewerkt door Emori op 09-04-09 13:27, in het totaal 2 keer bewerkt
Ikima
Geplaatst: 09-04-09 13:26
DubbelDun schreef:
Sterker nog; geretourneerd worden met de kreet "deze ontvanger wil geen PB's van jou" !!
Edit: typo
Dit zou wel een hele goede zijn, van ongewenste personen de pb's meteen ongeopend terugsturen met die tekst erbij. Dan houden sommige stalkers (mocht je daar last van hebben) vanzelf wel op met je mailbox te vervuilen.
vind ik ook veel logischer. nu heeft het weinig nut. de 'foeier' kan sturen wat hij wil maar weet niet dat de ontvanger er geen prijs op stelt.
DubbelFun
Geplaatst: 10-04-09 10:06
Dus stuur éénmalig een bericht aan je Foei dat PB's van hem/haar meteen in je verwijderbak verdwijnen en dat men zich dus de moeite van het versturen kan besparen. Zelfs een Foei zou toch iets beters te doen moeten hebben