Mea culpa!Was mijn schuld, had een test dingetje laten staan, beetje suf. Vanavond maar eens wat meer slapen Probleem zou weer opgelost moeten zijn iig...
Dit had ik net ook, ook was bokt wit, en heel sloom, heb mijn bokt naam opgegeven en wachtwoord, maar ik kwam er niet door ?
BartVB schreef:Mea culpa!Was mijn schuld, had een test dingetje laten staan, beetje suf. Vanavond maar eens wat meer slapen Probleem zou weer opgelost moeten zijn iig...Yes, thanks
BartVB schreef:Vanavond maar eens wat meer slapen Glas melk en dan gauw onder de wol kruipen, doet wonderen!
Bedankt Bart.Ik was bang dat mijn computer weer vet gaar ging doen...Maar gelukkig was het bart zijn schuld
tallechie schreef:[FZ] Pegasus.bokt.nl op staying.bokt.nl?ik heb getemdSorry,ik kon de lijst met onderwerpen niet zien,dus heb op goed geluk maar op nieuw onderwerp geramt voordat dat ding weer langskwam
BartVB schreef:Mea culpa!Was mijn schuld, had een test dingetje laten staan, beetje suf. Vanavond maar eens wat meer slapen Probleem zou weer opgelost moeten zijn iig...Tja, dat krijg je als jullie van die ingewikkelde 1 april mopjes bedenken en uitvoeren Gelukkig is het weer weg.
Ik had er ook last van schrok al haha Maar nu is het weer goed geloof ik oh oke was al uitgelegd zie ik meer mensen hebben last van slaapgebrek
BartVB schreef:Mea culpa!Was mijn schuld, had een test dingetje laten staan, beetje suf. Vanavond maar eens wat meer slapen Probleem zou weer opgelost moeten zijn iig...Dit is al de tweede keer op nog geen maand tijd dat jij mij een hartaanval bezorgd Wie gaat er mij volgende keer komen reanimeren denk je Erg he, bokt ligt er een kwartiertje uit en we draaien bijna door
Ik vond het grapje van gister leuker....Zie het voor me dat bokt volgend jaar op slot gaat met een wachtwoord dat wij niet hebben