1 april 2009, wat er aan de hand was

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

april fooled:

Ik heb een 1 april avatar gekregen
15 (30%)
Ik heb een 1 april avatar gekregen, terwijl ik nergens aan meedeed
4 (8%)
Ik ben nergens ingetrapt
24 (48%)
Ik heb nergens iets van meegekregen
6 (12%)

Totaal aantal stemmen: 49

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 09:27

elanor schreef:
Wat ik denk... (maar er komt vast nog wel een topic van het team hoe de vork nou precies in de steel zat):
Volgens mij kreeg je de 1-april avatar dat als je had geprobeerd om je avatar aan te passen?

dat klopt (weet ik uit ervaring ;) ) , maar er waren ook gebruikers die niets hadden aangepast, en toch die avatar kregen. En dat vind ik nog steeds raar.
Citaat:
En ik denk dat MM die titel kreeg omdat zij zó veel 1-april topics heeft geopend....
De 'aanstichter' van de O'en en X'en zal zich misschien nog wel bekend maken. ;)

nee, want die had ze al heel snel.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 09:28

Sabinee__ schreef:
Ik had die stomme avatar . -_-
Maar ik vind de hele 1 april grap best stom eigenlijk .
Vet veel mensen waren gewoon op bokt, heb maar een paar
echte 1 april avatars gezien .

Bokt deed bij mij gewoon normaal .

Vond het dit jaar de grappen best wel saai :) ..

Ik snap nog steeds het leuke van de grap niet idd :+
De kans was natuurlijk vrij groot dat een bokker de pb verkeerd door zou sturen.. 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 09:30

Lielle schreef:
elanor schreef:
Wat ik denk... (maar er komt vast nog wel een topic van het team hoe de vork nou precies in de steel zat):
Volgens mij kreeg je de 1-april avatar dat als je had geprobeerd om je avatar aan te passen?

dat klopt (weet ik uit ervaring ;) ) , maar er waren ook gebruikers die niets hadden aangepast, en toch die avatar kregen. En dat vind ik nog steeds raar.

Ik denk dat het beheer er een soort tooltje voor heeft gebruikt, maar snap niet direct hoe of wat, maar denk dat er daardoor (bepaalde selectie-codes) er ook wat 'niet-meedoenden' zijn veranderd.

Ik denk dat de pb van de XOY wel gewoon van een bokker is afgekomen en dat het beheer erop ingesprongen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 09:32