Centraal het is uit met mijn vriend(in) topic?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:10

kimnytocize schreef:
Voor de bokkers die het irritant vinden dat er 'het is uit'-topics gestart zijn: je HOEFT het niet te lezen ;)

Nee, maar je moet je tegenwoordig zo ongeveer eerst een weg banen door de 'het is uit met mijn vriend'-topics totdat je iets tegenkomt wat niet over relaties gaat. LZP wordt er namelijk gewoon door overspoeld. Terwijl een leven zonder paarden ook over een heleboel andere dingen gaat dan dingen die relatiegerelateerd zijn.

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:12

Skygirl schreef:
kimnytocize schreef:
Voor de bokkers die het irritant vinden dat er 'het is uit'-topics gestart zijn: je HOEFT het niet te lezen ;)

Nee, maar je moet je tegenwoordig zo ongeveer eerst een weg banen door de 'het is uit met mijn vriend'-topics totdat je iets tegenkomt wat niet over relaties gaat. LZP wordt er namelijk gewoon door overspoeld. Terwijl een leven zonder paarden ook over een heleboel andere dingen gaat dan dingen die relatiegerelateerd zijn.

Misschien een idee voor de mods: een apart 'het is uit' / 'relatieproblemen' / 'help! hoe moet ik nou verder met mn vriend(in)!?' subforum?? ;)

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:16

Frouk schreef:
Menino schreef:
ik vind het nog steeds een beetje jammer dat er geen subforum voor relatiemeuk enzo is geopend...

Ik word ook een beetje moe van dat soort topics... Evenals de topics van ' ooeeeh ik ben verliefd, hij heeft me mee uit gevraagd? Wat moet ik nu doen '

:o

Ja dat is wellicht ook een beter idee, dat is dan ook direct een mooie scheiding tussen relaties en de rest van lzp :)

Was al eerder genoemd; een subforum voor relatiemeuk bedoelde ik ook met mn vorige post

Lyonesse

Re: Centraal het is uit met mijn vriend(in) topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:26

Sja van een met de trein topic, of een weerstopic wordt ik ook niet warm of koud. Het zoveelste topic over een bijtende en schoppende shet open ik ook niet meer. Er zijn mensen die er wel behoefte aan hebben. Hoor jij daar niet bij, dan open je ze niet. Of inderdaad vraagt er een subforum voor aan. Die aanvraag is afgewezen, dus of jullie het nou leuk vinden of niet, je zult er toch mee moeten leren leven. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:33

nee maar het zou wat anders zijn als 75% van LZP over met de trein gaan zou gaan...
Dan zou ik toch echt zeggen, verbied of die trein topics, of maak er een apart plaatsje voor zodat iedereen die een auto heeft zich er niet doorheen hoeft te worstelen :Y)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:39

Voor mij mag het blijven zoals het is... Relatie is LZP dusjah :).

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 23:42

Nee ben ik niet mee eens, als je leed hebt wil je daar gewoon graag een privepagina voor.

Anders kan je ook wel centrale topics gaan starten over:

- help ik wil mooie foto's dus ik trek mijn pony hard in de mond
- help ik laat hele vieze boeren (zie mensenwelzijn bahbah)

Mja,,,

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:01

nou inderdaad een centraal topic is wel net zo handig!
er zijn nogal wat bokkers die de relatie uit hebben....en weer aaan...en uit

hey litterbox!