Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:Ik heb laatst ook een pb bericht gehad, om zichzelf te promoten, om te stemmen op haar paard bij hollands next top horse. Een meisje van mijn oude stal doet daar ook aan mee, maar ik vind het wel erg makkelijk via pb iedereen te vragen, zelf doe ik dit toch ook niet? ik dacht bovendien dat dit 'verboden' was. Maar ik kon nergens een tem knopje vinden....
Jannepauli schreef:Tja Slimmerik... dat geeft dus kennelijk wel aan dat er toch behoefte én noodzaak bestaat om iets aan foute PB-ers te doen..
Als ik naar de stand van de poll kijk, zie ik toch dat (bijelkaar opgeteld) 67% al iets wil met deze situatie, en 32% die denkt dat er toch niks mee verandert ( wat denkt die 1% die ontbreekt in de optelsom dan??) - -- ik ben benieuwd of het forumbeheer dit signaal nu dan eens gaat oppakken.
amondi schreef:AlicavR schreef:PB's openbaar maken?
De PB knop bestaat niet voor niets.
Als ik iemand een PB stuur dan is dat gewoon privé, anders zetten ik dat wel op het forum...
Juist, als je goed leest, jij hoort gewoon tot de 99% die normaal doet.... Het gaat om de abnormalen onder ons!
Die weten dat ze onaantastbaar zijn en zuigen en zieken via Pb en hangen "on topic" de vermoorde onschuld uit.... Waaro"m? omdat ze er mee weg komen op Bokt......
Nickeltje schreef:Ruzies per pm is veel lastiger. Wat kunnen wij doen? Beide ruziemakers sturen dat ze prive niet door mogen ruzieën? Wat je als ontvanger kunt doen is de verstuurder op je Foei lijst plaatsen en berichten gewoon niet openen. Dan heeft verstuurder al gauw niet meer een gewenst effect...
slimmerik schreef:Nickeltje schreef:Ruzies per pm is veel lastiger. Wat kunnen wij doen? Beide ruziemakers sturen dat ze prive niet door mogen ruzieën? Wat je als ontvanger kunt doen is de verstuurder op je Foei lijst plaatsen en berichten gewoon niet openen. Dan heeft verstuurder al gauw niet meer een gewenst effect...
Tjonge, weet het modteam nu nòg niet dat als de verstuurder in je foeilijst staat en jij zijn pb niet opent de verstuurder de pb gewoon bij de verzonden pb's ziet staan en niet beter weet dan dat jij hem gelezen hebt?