Soms zijn er momenten waarop bokt ineens rete traag is, maar ik heb niet het idee dat het een specifiek moment is. Dat kan ook midden in de nacht zijn bij wijze van spreken. Maar over het algemeen laadt hij gewoon goed.
Het is ook afhankelijk van hoeveel tabbladen ik zelf open heb staan, dus dat ligt dan gewoon aan mijn flaptopje.
michellee73
Geplaatst: 14-03-09 11:52
Gaat snel genoeg, al moet ik zeggen dat we ook een zeer snelle computer hebben.
Gewoon snel, goed, geen problemen met bokt! (meer )
rina
Geplaatst: 15-03-09 16:06
@Bart ik stem maar niet mee ik zit met een verbinding van 64 KB, maar ondanks mijn trage verbinding vind ik het laden van de pagina's erg meevallen. Bokt is hier van alle forums de snelst ladende site, ondanks dat Bokt vele malen groter is dan andere fora waar ik kom.
corinec
Geplaatst: 15-03-09 16:14
Mayflower_ schreef:
Bij mij is Bokt heel snel! Alleen (misschien ligt het aan mijn laptop) als ik naar de vorige pagina wil, dan geeft hij aan dat de site verlopen is?
Dat ligt niet aan je laptop want dat heb ik ook en ik heb gewoon een desktop. Ik dacht ook dat dat aan mijn computer lag maar jij hebt dat dus ook.
Ik heb soms dat de startpagina heel langzaam laadt. Of dan zie ik alle informatie wel maar dan kan ik nog niet klikken omdat de laatste dingetjes nog moeten laden. Verder geen klachten over de snelheid.