heel topic weg??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 20:27

A_lette schreef:
Geen idee hoe het is gegaan met het topic verplaatsen en hoe het verder zit over dit verhaal. Daar ga ik mij nog in verdiepen maar het blijft een punt dat dit achter de schermen gebeurd en niet hier. Helaas.

Bovendien is het bekend dat een topic niet onder een niet goedgekeurd schaduwaccount geplaatst mag worden. (en dat je in het algemeen al niet een SA mag aanmaken zonder toestemming)
Dan nog weet niet iedereen dat. Je gaat als je bij een forum aanmeld niet alle regels na lezen, en dingen uit zoeken wat wel mag en wat niet. Je kan je zwart wit aan de regels houden. Maar soms kan je ook een oogje dicht doen en zeggen van hey bokt leeft mee, ik stuur de TS een pb met waarschuwing. Leg uit waarom. En word het een keer door de vingers gezien. Dat vind ik nou mensen sieren...

Dit is overigens mijn mening he...

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:34

pubelia schreef:
A_lette schreef:
Geen idee hoe het is gegaan met het topic verplaatsen en hoe het verder zit over dit verhaal. Daar ga ik mij nog in verdiepen maar het blijft een punt dat dit achter de schermen gebeurd en niet hier. Helaas.

Bovendien is het bekend dat een topic niet onder een niet goedgekeurd schaduwaccount geplaatst mag worden. (en dat je in het algemeen al niet een SA mag aanmaken zonder toestemming)
Dan nog weet niet iedereen dat. Je gaat als je bij een forum aanmeld niet alle regels na lezen, en dingen uit zoeken wat wel mag en wat niet. Je kan je zwart wit aan de regels houden. Maar soms kan je ook een oogje dicht doen en zeggen van hey bokt leeft mee, ik stuur de TS een pb met waarschuwing. Leg uit waarom. En word het een keer door de vingers gezien. Dat vind ik nou mensen sieren...

Gedeeltelijk mee eens. Het kan zeker een keer gebeuren dat je het niet weet, maar het blijft wel je eigen verantwoordelijkheid om de regels te kennen als je ergens wil meespelen. Consequenties zijn ook voor jezelf.
Neemt niet weg dat ik ook vind dat ze in zulke gevallen wel een oogje mogen dichtknijpen en de TS alleen waarschuwen. Dit is duidelijk geen SA om te klieren of wat dan ook.

cyrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:36

Inderdaad jammer dat we het verloop nu niet kunnen volgen.

Ook denk ik dat bokt in dit soort gevallen iets meer toe zou kunnen en mogen geven en wat meer medeleven zou mogen tonen. Had een waarschuwing gestuurd of het voorval even besproken met TS.

Misschien dat er nog een oplossing voor handen is, modjes?
Laatst bijgewerkt door cyrano op 10-03-09 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

renskje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:38

ik hoop dat de gene die de SA heeft aangemaakt dit ook allemaal leest, en op het moment dat er meer duidelijk is en zij ook haar naam durft of kan vrij geven ons allemaal op de hoogte wil houden!

neem aan dat zij ook erg blij was en zich gesteund voelt door ons allemaal!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 20:41

renskje, ik denk dat TS in die situatie zit dat ze dat niet zou doen...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:41

Zoals ik al zei, ik heb niet gemodereerd op het forum. Wel weet ik dat topics met een niet goedgekeurd SA niet zijn toegestaan.

Verder ga ik even niet in op de correspondentie met de bokker waar dit om gaat :)

Ook wat de SA's en het topic verwijderen betreft ga ik even terugkoppelen naar het team :)

renskje

Re: heel topic weg??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:42

nee, daarom zeg ik ook op het moment dat ze het wel kan / durft...
ik ga er idd niet vanuit dat ze zich nu ff bekend maakt...

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 20:43

Krijgen we er dan nog iets over te horen?

cyrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:49

A_lette schreef:
Zoals ik al zei, ik heb niet gemodereerd op het forum. Wel weet ik dat topics met een niet goedgekeurd SA niet zijn toegestaan.

Verder ga ik even niet in op de correspondentie met de bokker waar dit om gaat :)

Ook wat de SA's en het topic verwijderen betreft ga ik even terugkoppelen naar het team :)

Ik hoop op een positieve oplossing voor TS, voor ons en ook voor Bokt want Bokt is toch vaak een fijne uitlaatklep voor veel mensen in een nare situatie.

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:50

ik wel in ieder geval ;)

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:56

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 23:01

Super Jacimatho! Zo hoeven mensen niet meer te zoeken!

cyrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:40

Netjes +:)+ . En nu maar hopen op een happy end :(:)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 08:47

Nou... ik lees in de afsluitende post( tussen de regels door) dat het hele verhaal uit een hele grote duim zou kunnen zijn gekomen......

Ik ben nu wel erg nieuwsgierig, want idd zo'n brute overval zou toch overal de nieuws pagina's gaan halen? Ik heb er nergens wat over gelezen...

Bij wie is dit in de buurt gebeurt?

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 09:19

amondi schreef:
Nou... ik lees in de afsluitende post( tussen de regels door) dat het hele verhaal uit een hele grote duim zou kunnen zijn gekomen......

Ik ben nu wel erg nieuwsgierig, want idd zo'n brute overval zou toch overal de nieuws pagina's gaan halen? Ik heb er nergens wat over gelezen...

Bij wie is dit in de buurt gebeurt?

Ik weet niet of het de bedoeling is om daar op in te gaan, maar ik had dat vermoeden wel al vrij snel :o
Dus ben wel benieuwd of er nog een keer uodate over het hele verhaal komt :)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 09:45

Het antwoord op de vraag van TS is gegeven, dus hier een slotje.