'Pluspakket' voor Bokt.nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:17

Misschien als naam:
Bokt-Beter
BB'er (Betalende Bokker)

Het zijn zo maar een paar dingen die mij te binnen schieten.
Ik heb zometeen nog 1 lesuur, dan zal ik eens even flink gaan denken :7

Nanne

Re: 'Pluspakket' voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:20

En hoe zit het dan als je geband wordt?

Krijg je dan je geld terug? :')

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:21

Vroeger is hier ook over gesproken, toen werd er ook gesproken over een foto-upload.
Dat, en de feature mee te kunnen praten over bepaalde dingen zou voor mij een aanleiding zijn om evt voor bokt te gaan betalen...

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:22

Ik kan in het lijstje (nog) niet echt meerwaarden ontdekken waarom ik zou gaan betalen voor mijn bokt-gebruik.
Ik kan eigenlijk ook niks bedenken waarom ik zou gaan betalen voor bokt, bokt functioneert prima zoals het nu functioneert :=

Bovendien is onderstaande ook wat mij meteen ter gedachten kwam.

Falona schreef:
Maar waar ik wel bang voor ben (en wat ik in het verleden op meerdere sites heb zien gebeuren), is dat de mogelijkheden van de niet betalende gebruiker steeds verder worden uitgekleed dusdanig dat je min of meer gedwongen wordt om te gaan betalen wil je nog een beetje fatsoenlijk van de site gebruik kunnen maken zoals je in het verleden gewend was. Ik hoop dat het bij Bokt niet zover komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:23

Daniella74 ik zie geen gebruikersnamen, alleen statistische gegevens als man/vrouw, leeftijd, woonplaats etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:23

Nanne schreef:

Als betalend lid word je niet geband :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:24

Whahahaha en DAN stijgt het aantal betalende en zich misdragende leden :))

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 15:24

Faye; wel de hele post lezen :D Als er een membersforum komt dan gebruiken we dit vooral om even snel wat eerste ideeen/meningen te verzamelen. FZ blijft gewoon de plaats voor dit soort discussies, het is alleen zo dat dat soort dingen misschien al wat eerder aangezwengeld worden op een membersforum.

Het is ook zeer zeker niet de bedoeling dat op het membersforum andere topics/users van Bokt besproken gaan worden. Prima als mensen dat forum gebruiken voor b.v. belevenissen/vragen die ze liever niet publiek op internet zetten, maar dus niet voor geroddel e.d. Overigens zijn we nog niet echt zeker over het membersforum als feature.

@Falona; het is uitdrukkelijk niet de bedoeling dat dit 'pluspakket' op een gegeven moment noodzakelijk wordt oid. Het zijn gewoon leuke extratjes voor de mensen die regelmatig op Bokt zitten. Als er een upload mogelijkheid komt op Bokt dan komt die er voor alle users, het zal alleen zo zijn dat de abonnees hier meer mogelijkheden mee krijgen. Zelfde b.v. ook met de PB functie. Deze is nu prima bruikbaar maar met het pluspakket werkt het gewoon net even prettiger. We willen Bokt.nl voor een zo groot mogelijke groep mensen beschikbaar houden, Bokt schiet zichzelf in de voet als we op een gegeven moment een pluspakket zo ongeveer verplicht gaan stellen. Kortom; leuke extra's maar meer niet.

@Nanne; In de voorwaarden komt heel duidelijk te staan dat ban = pech. We gaan dan geen kosten restitueren, dat wordt een administratieve nachtmerrie, dit is overigens ook wat je op andere sites ziet.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:26

faye schreef:
Nanne schreef:

Dan neem ik het wel! _O-

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:28

daniella74 schreef:
Ik weet niet of je dit inzichtelijk moet maken, je maakt het dan minder vrijblijvend om in iemands profiel te kijken. Je krijgt dan al snel waarom kijk jij in mijn profiel en verwijten. Ik gebruik vaak een profiel om een idee te krijgen wat voor een type bokker iemand is in een topic.

Ik weet niet of Bokt op Hyves moet gaan lijken en je moet ook tegengaan dat er een soort tweedeling op Bokt ontstaat van betalende en niet-betalende bokkers. Ik denk dat het goed funcioneert zoals het nu gaat, ik heb alleen last van een volle pb.

dat kan wel maar dan moet je net zoals bij hyves je zichtbaarheid uit kunnen zetten als jij dat wilt, dan kan diegene die ervoor betaald nog niet zien wie er precies in zijn/haar profiel snuffelt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:29

Of inderdaad geen gebruikersnaam bij de bezoekers van je profiel maar gewoon statjes. :)

@ Nanne ik doe mee. :))

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:30

@ Bente

Ik lees net dat we dan alsnog geband worden.. Miss als we 0.50 cent meer betalen niet.. :')

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:31

faye schreef:
Nanne schreef:

Count me in Bart!!!

Extra's:
-Schaduwaccount's!
-Automatisch bericht van de pennypatrouille als er een reltopic is gesignaleerd.

Wie vult me verder aan? :D

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:31

Het lijkt mij persoonlijk wel iets om na het inloggen (dat hij dus weet of iemand betalend is of niet) en snellere verbinding te krijgen, en dus voorrang te krijgen op een niet betalende gebruiker.
Ook zou ik het fijn vinden voor de 'gewone' modjes het ipadres niet zichtbaar te laten zijn (geen idee of dat dat nu wel is).
Misschien 1 keer een bericht editten zonder dat het te zien is? Sowieso langer de mogelijkheid om een bericht te editten/verwijderen?
Laatst bijgewerkt door druppeltje op 09-03-09 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:32

@ Miss_Malfoy schaduwaccounts lijkt me niet handig...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 15:35

Het idee is vooral dat er binnenkort een webserver bijkomt waardoor de site voor alle gebruikers op alle tijdstippen snel is :+

Abonnement dat ervoor zorgt dat je nooit gebanned wordt kan maar dan hebben we het over andere bedragen dan 50 cent }>

Moderatoropmerking:
Kunnen we het aub beetje ontopic houden? Heb net wat berichten verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:38

Hmmmzzz ik vind eerlijk gezegd de mogelijkheid van het hebben van 1 schaduwaccount zo gek nog niet.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:40

Shaar schreef:
Ik ben wel vóór eigenlijk. 2 eur per maand kan ik ook nog net wel missen :D Zal nog eens nadenken over andere eventuele extra features! :j

Same here, voor maar 2 euro per maand.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:40

Sonja schreef:
Ik ben op Hyves Goldmember en maak vooral gebruik van de extra smileys, fotocapaciteit (op Bokt nvt) maar ook van de statjes die ik zelf kan zien; wie bezoekt mijn profiel, wie bekijken mijn foto's etc? En wat ik als Goldmember erg leuk vind zijn de special pimps die je met je profiel kan doen; er zijn dus meerdere mensen die een persoonlijke welkomsboodschap zien als ze mij op Hyves bezoeken.

Goed idee, ik zou er denk ik wel gebruik van maken.

Je zou ook kunnen overwegen om de officelook alleen voor je Goldmembers beschikbaar te stellen Bart, dat wordt goed cashen denk ik.

hier ben ik het mee eens.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:41

en nog een mogelijkheid je gebruikers naam een keer extra te wijzigen?

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:42

BartVB schreef:
Het idee is vooral dat er binnenkort een webserver bijkomt waardoor de site voor alle gebruikers op alle tijdstippen snel is :+

Abonnement dat ervoor zorgt dat je nooit gebanned wordt kan maar dan hebben we het over andere bedragen dan 50 cent }>

Over wat voor bedragen gaan we het dan hebben Bart?

Of word dat in natura? _O-

*heeft gister Stegemans gekeken*

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:42

Inderdaad, een beetje lol maken, straks worden we depressief, word ook precies die van mij weer verwijdert, het is ook nooit goed. :( Maar ontopic dus, ahum dat moet ik kunnen.

Andere bedragen, maar waarvoor, naast geld, ben jij nog meer gevoelig dan? Even kijken of we een dealtje kunnen sluiten. :D

DiegoWendy, da's een goede! Ik ben deze eigenlijk wel zat, klopt voor geen kant meer. Het had Mrs.Malfoy moeten wezen...

Hoe snel kan deze mogelijkheid er komen? 8-)

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:43

Je kan ook ESX gaan draaien, dan heb je geen nieuwe server nodig (tenzij ze heel erg verouderd zijn), scheelt ook weer centjes :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:43

Gaat Bart het nog druk krijgen. :+

Schaduwaccount vind ik niet zo.... waarvoor zou je dat willen gebruiken? Dan kan je altijd nog een SA aanvragen als je denkt dat je het echt nodig hebt vind ik. :)

Gebruikersnaam extra keer wijzigen vind ik wel een goede. :j

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:45

DW; of gewoon een keer een goede kiezen :+

Ik weet nog steeds niet of ik het een goed idee vind, blijf ermee zitten dat je dan twee groepen krijgt en idd het 'neerkijken op' de 'mindere' groep, oftewel, de niet leden.
Ik zal het allemaal wel weer te negatief zien, dat weet ik ook wel, maar toch :+