Bokt-Beter
BB'er (Betalende Bokker)
Het zijn zo maar een paar dingen die mij te binnen schieten.
Ik heb zometeen nog 1 lesuur, dan zal ik eens even flink gaan denken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Falona schreef:Maar waar ik wel bang voor ben (en wat ik in het verleden op meerdere sites heb zien gebeuren), is dat de mogelijkheden van de niet betalende gebruiker steeds verder worden uitgekleed dusdanig dat je min of meer gedwongen wordt om te gaan betalen wil je nog een beetje fatsoenlijk van de site gebruik kunnen maken zoals je in het verleden gewend was. Ik hoop dat het bij Bokt niet zover komt.
daniella74 schreef:Ik weet niet of je dit inzichtelijk moet maken, je maakt het dan minder vrijblijvend om in iemands profiel te kijken. Je krijgt dan al snel waarom kijk jij in mijn profiel en verwijten. Ik gebruik vaak een profiel om een idee te krijgen wat voor een type bokker iemand is in een topic.
Ik weet niet of Bokt op Hyves moet gaan lijken en je moet ook tegengaan dat er een soort tweedeling op Bokt ontstaat van betalende en niet-betalende bokkers. Ik denk dat het goed funcioneert zoals het nu gaat, ik heb alleen last van een volle pb.
Sonja schreef:Ik ben op Hyves Goldmember en maak vooral gebruik van de extra smileys, fotocapaciteit (op Bokt nvt) maar ook van de statjes die ik zelf kan zien; wie bezoekt mijn profiel, wie bekijken mijn foto's etc? En wat ik als Goldmember erg leuk vind zijn de special pimps die je met je profiel kan doen; er zijn dus meerdere mensen die een persoonlijke welkomsboodschap zien als ze mij op Hyves bezoeken.
Goed idee, ik zou er denk ik wel gebruik van maken.
Je zou ook kunnen overwegen om de officelook alleen voor je Goldmembers beschikbaar te stellen Bart, dat wordt goed cashen denk ik.
BartVB schreef:Het idee is vooral dat er binnenkort een webserver bijkomt waardoor de site voor alle gebruikers op alle tijdstippen snel is
Abonnement dat ervoor zorgt dat je nooit gebanned wordt kan maar dan hebben we het over andere bedragen dan 50 cent