Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
OneDesire schreef:Jester_ schreef:Tja om antwoord te geven op je graag;
Als ie bokt moet je achterover zitten, als ie steigerd juist voorover. En tips over bokken zijn er niet echt. Als ze bokt, hou der hoofd hoog, kan ze niet meer bokken
Daar ben ik het niet mee eens. Een paard kan wel bokken met z'n hoofd omhoog (kijk maar naar het Bokt logo). De mijne deed het ook met z'n hoofd omhoog, toen hij nog bokte
.
Verder ben ik benieuwd of de TS les heeft. Want dan zou je nl. kunnen vragen of de instructrice (of instructeur) eens mee kan kijken. Misschien geef je onbedoeld tegenstrijdige signalen af, waardoor het beestje in de staak gaat. Maar misschien heb je dat al ook al geprobeerd.
aerdenhout1 schreef:AAAAAA.... ik ben ook zo'n dombo met de PC...hoe maak je nu in godsnaam een "poll"?? Sorrie bokkers...misschien dat iemand anders dit topic kan overnemen MET poll???
Ik wil graag het oude logo houden!!
Cayenne schreef:Bij een nieuwe voorpagina hoort ook een nieuw logo imo.
En verandering hoeft niet altijd fout te zijn. Er zijn wel meer dingen veranderd op Bokt waar veel mensen eerst op tegen waren, maar nu toch van inzien dat het best wel handig was. Een nieuw logo went echt wel weer.
Als forum moet je ook met de tijd mee durven gaan en open durven staan voor verandering en verbetering
Maartje1990 schreef:tjah ik weet niet ik heb wel een aantal leuke logo's voorbij zien komen. En als ze écht totaal anders zijn maar wél met julius vind ik ze wel leuk. Maar eentje die er op lijkt maar 't dan nét niet is.. dan heb ik van hmm.. dan hou dít logo gewoon.