Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mas schreef:Bubsj: ik verkoop op dit moment spellen voor de DS, in een bubbeltjes envelop, hier heb ik dus geen TnT code van. Ik zou dus zwart gemaakt kunnen worden door andere bokkers en heb geen bewijs dat ik iets verstuurd heb.
Orlando_ schreef:Ja maar je kan dan weer niet achterhalen of ze daadwerkelijk een pakketcode hebben en als ze deze niet willen geven kom je er niet achter
*of lees ik je bericht misschien verkeerd?*
Orlando_ schreef:Nou idd crossmonster.... dit is wel zo ontzettend frustrerend.
Ik handel altijd netjes mijn zaakjes af en wat krijg je ervoor terug?![]()
Ze bood me (ik had mijn naam veranderd en ze zag het niet) nav een gezocht topic van mij mijn eigen dekje te koop aan die ik naar der gestuurd heb!!
Terwijl ik het geruilde spul niet eens binnen heb en er naar kan fluiten wss
#Ymke# schreef:Ik koop en verkoop veel dus kijk van beide kanten en vind communicatie heel belangrijk.
Orlando_ schreef:Nathalie: Maar dan krijgt je moeder de TnT code toch als zij het spul wegbrengt?
Bij àlle pakketjes krijg je zo'n code namelijk en dus is het wel normaal dat je die kan geven aan een evt. koper.
Uppojono schreef:Ik heb ook al een keer problemen met versturen gehad met iemand op bokt.. Heb het uiteindelijk nooit binnengekregen en ben er ook niet meer achteraan gegaan.. Ze zou iets voor me opsturen, hoefde alleen verzendkosten te betalen.. Was lief bedoeld, maar heb nooit iets gehad en wel de verzendkosten betaald.. Nu ging dit gelukkig om zeer klein bedrag, 6.20, maar gaat om het idee..
nickyu schreef:ach zo heb ik eens bonnen van DE op gestuurd
gratis en voor niets , denk je iemand blij te maken
envelop bleek niet aangekomen te zijn
kreeg ik me toch een boze pb .. nou dan vergaat je de lol ook wel hoor ..
wat dacht je van bokkers
"heb betaald hoor"en als je dan weet dat je de komende dagen moeilijk zit qua verzenden stuur je het op
om vervolgens achter je geld aan te jagen omdat ze dus
"nog niet betaald hadden hoor ..
ach ja ..