Ik vernieuw de pagina áltijd in het HK-topic waar ik actief in mee praat. Nooit problemen mee gehad tot nu toe. Het is idd mega-irritand. Ik heb geen zin om heen en weer te klikken
als je 'op' de pagina klikt en dan vernieuwd is er niks aan de hand dus ik klik maar gewoon op het blauwe, en dan vernieuwen, dan kom ik weer op dezelfde pagina terecht
Echwel
Geplaatst: 25-02-09 10:20
Ook na een profiel bekijken of een link die in het topic staat kom je op pagina 1 terecht.
Dit is inderdaad een foutje in de nieuwe forumsoftware. Het staat op de lijst om aangepakt te worden, maar dat kan nog even duren. Ik zal aan Bart vragen of hij in dit topic een update geeft op het moment dat het gefixt is.
Nog even voor de mensen die er last van hebben: welke browser gebruiken jullie? (naam + versie? )
Nic
Geplaatst: 25-02-09 12:19
Ik heb op het werk IE 7 maar thuis bij firefox (nieuwe) doet ie het volgens mij ook.
Ik heb hier nu ook sinds een paar dagen last van. (ben gelukkig niet de enige hier mee) Ik druk altijd om de paar seconden op F5, en heb hier nog nooit problemen mee gehad, sinds een paar dagen.. En het is echt heel erg vervelend