jaantsje schreef:Slimmerik
Je weet van tevoren toch niet wat er in een pb staat?
Dat bedoeld ze ook niet, als je in een discussie zit en er is een bokker bij die
op een onaardige manier persoonlijk begint te worden, is er weinig fantasie voor nodig dat de
PB's die je van dat persoon zal krijgen niet over de sokken zal gaan die in de reclame zijn bij de Zeeman.
Jolliegirl schreef:Hmm dat vraag ik mij af. nooit uitgeprobeert of dit zo is.
maar jij wilt de verzender dus een onvoldaan gevoel geven?
wat is daar de meerwaarde van? je kunt het toch ook gwoon negeren?
Hier ben ik het mee eens. Als ik dergelijke PB's krijg, open ik de eerste, ach ben goed van vertrouwen.
Wie weet probeert dit persoon zijn bericht op een positieve manier te nuanceren.
Als er dan alleen maar ellede in staat gaat ie ongeopend richting prullenbak.
Wat kan mij dat nu schelen of diegene helemaal dol van ongedult wordt of ik hem wel of niet lees.
Gewoon negeren, dan stopt de discussie vanzelf dit heb je echt zelf in de hand!
Neemt niet weg dat het natuurlijk ontzettend vervelend is en dat soort mensen hier gewoon niet thuis horen.
malih schreef:Wat is daar nu weer triest aan ? T feit dat ze het kunnen betekend toch niet dat ze het doen. Dat is alleen voor als je bedreigd word enz enz,
Ach kom zeg, wat moet een webmaster of moderator op een klein forumpje wat in een zucht weg is nu met de Libelle of Story inhoud van Truusje of Keesje.
Laat ze dat lekker zelf uitzoeken, gebeurt toch ook niet op grotere fora's als Bokt en Fok?
Moet niet bepaald spannend zijn, of je moet een Holleder op je forum hebben zitten en vrouwe Justitia,
nee als ze dat op kleinere forums doen is dat behoorlijk sneu.