Cinnepin schreef:* ik was op dit topic gewezen *
Dit slaat op mijn post in het desbetreffende topic neem ik aan? Volgens mij heb ik je A: niet aangevallen en B: toch echt mijn mening gegeven. Daar nog een tip aan toegevoegd en gezegt dat jij moet doen waar jullie je goed bij voelen. Jij wilde verder mensen hun mening horen, die van mij heb je gekregen... Overigens wat is er erg aan om op een topic gewezen te worden?? Als ik of een van mijn vriendinnen een topic interresant vinden sturen we dat naar elkaar door, is dat nou ook al verboden??
Verder probeer ik altijd mijn mening zo goed mogelijk te onderbouwen en probeer ik daarbij mensen niet te kwetsen, maar sommige mensen zien helaas iedere negatieve opmerking als een aanval terwijl minimaal 50% van de mnsen je alleen maar willen helpen. Ik krijg ook zat commentaar op dingen, so what??!! ik zie ook niet alles en misschien hebben die mensen wel gelijk, probeer eens een tip uit van een keer proberen ga je niet dood en wie weet heb je er nog wat aan ook.
En ben je het totaal niet eens met een negatieve opmerking bedank de persoon voor de tip en zeg dat je het in je hoofd zal houden. Je hoeft het er niet mee eens te zijn of het uberhaupt maar te gaan doen, maar zo voorkom je wel al die bijkomende opmerkingen waar je helemaal niet blij mee bent.