Mag dat zomaar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:20

Echwel schreef:
Ik had toen echt een vast ip adres, maar misschien omdat we ons netjes gedroegen viel het niet op....
Zelfs een nichtje heeft ooit eens daar een account aangemaakt, no problem...

En nog steeds als ik of dochters op elkaars pc gaan interneten loggen we gelijk elkaars account uit

Geheel off topic deze posten maar mijn eerste posten waren net als de rest heel netjes.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:21

*kijkt om zich heen* ehh nee waar zeg ik dat het op jou slaat???

Moosje

Re: Mag dat zomaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 22:35

De reden dat k dit topic geopend heb is omdat ik via EA een pb-tje van iemand gehad heb. Door een reden die via pb op te vragen is heb ik niet direct het geld over kunnen maken, vervolgens verkoopt zij hetgeen ik wilde overnemen aan een ander en plaatst mij in haar profiel.
Er staat ook al iemand in haar profiel waar ze volgens haar zeggen wel 88 eurocent van krijgt. K vind t belachelijk.

horsima

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:39

88 eurocent?? Whahaha!! Sorry hoor, waar komt dat vandaan? Zeeland? "Ons ben zunig!"

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:43

Moosje schreef:
De reden dat k dit topic geopend heb is omdat ik via EA een pb-tje van iemand gehad heb. Door een reden die via pb op te vragen is heb ik niet direct het geld over kunnen maken, vervolgens verkoopt zij hetgeen ik wilde overnemen aan een ander en plaatst mij in haar profiel.
Er staat ook al iemand in haar profiel waar ze volgens haar zeggen wel 88 eurocent van krijgt. K vind t belachelijk.

Stuur in dit geval even een pb naar de moderator van EA (staat bovenaan EA vermeld). Da's dan te gek voor woorden. :j

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:53

88 eurocent? :? Ik kan me voorstellen dat je er dan een topic over gaat openen. Als ik je openingspost dan nog eens leest dan kan ik me heel goed voorstellen dat je er een topic over maakt :j

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 23:29

slimmerik schreef:
Moosje schreef:

Stuur in dit geval even een pb naar de moderator van EA (staat bovenaan EA vermeld). Da's dan te gek voor woorden. :j

T ligt al bij een modje. ;)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 23:32

Ik heb net dat profiel gelezen _O- Té gek voor woorden :oo

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 23:33

EmDee schreef:
88 eurocent? :? Ik kan me voorstellen dat je er dan een topic over gaat openen. Als ik je openingspost dan nog eens leest dan kan ik me heel goed voorstellen dat je er een topic over maakt :j

Zoals ik al zei, iemand anders staat in haar profiel vermeld vanwege 88 cent.
Dat van mij is iets anders, en daarover heb ik dit topic geopend.
Wat die andere persoon er mee doet moet hij/zij zelf weten, maar ik vind t belachelijk. K bedoel, 88 cent, waar maak je je druk over??

Dat van mij ging over een dubbele longe, 25 euro op geboden, maar dus vanwege omstandigheden nog geen geld over kunnen maken en ook geen mail/pb kunnen sturen omdat ik geen internet had. Zodra ik internet tot mijn beschikking had zag ik dat ik 2 mailtjes en een pb-tje had met daarin de mededeling dat als het geld toch al onderweg was ze het terug zou storten, en dat ze de longe aan iemand anders zou verkopen.
Dus tja, geduld heeft ze ook niet echt. Er zaten 5 dagen (volgens mij zelfs maar 4) tussen.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 23:33

slimmerik schreef:
Ik heb net dat profiel gelezen _O- Té gek voor woorden :oo

Valt wel mee toch? }:0

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:09

Als de mods er niets aan doen, kun jij altijd nog in je profiel zetten dat je met haar geen zaken moet doen omdat ze je wel heel snel onschuldig aan de schandpaal nagelt.... (je moet dat natuurlijk wel goed overdrijven) ;) :+

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 19:47

Ja idd...
Goed idee van je! :D

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 09:50

Inderdaad wel een beetje absurd, dat je nu gewoon verteld waar je goede of slechte ervaring mee hebt.
Alleen om over 0.88 cent te vallen en de manier van schrijven.

Heb je ondertussen als antwoord gehad?

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 12:48

Nee...

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 16:59

Ik heb haar profiel net gelezen en heb ook hard moeten lachen. Als mensen de eerste 'klacht' al lezen over die 88 cent, zullen ze haar echt niet serieus meer nemen. Je moet haar eigenlijk even een PB sturen dat je al wel 4 dagen niet betaald hebt! En dat dat inderdaad echt een eeeeeeuwigheid is! Ik ben trouwens zelf ook wel eens iets vergeten over te maken hoor. Was stom, maar kan toch gebeuren?

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 00:34

K heb nog steeds niks van t modje gehoord die k ´ingeschakeld´ heb...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:37

Normaal gesproken reageren ze binnen een week ongeveer.... Alhoewel ik al een maand zit te wachten op bericht in een andere kwestie van Eline :oo

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 00:42

Hmm, k moet nog 1 dagje wachten dan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:35

88 eurocent, ik heb nog wel wat overgebleven centjes en twee-centmuntjes liggen, die mag ze wel hebben hoor :).

FennekeR, jij hebt vast ooit een klacht gehad over je onderschrift, maar daar was toch helemaal niks mis mee???? Ik heb al jaren Fransie B. in mijn onderschrift en daar ben ik tevreden mee.

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:43

Hahahahaha, soms mag een onderschrift wel en soms niet. :D :D

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:57

Ik heb het net ook gelezen in profiel. Erg lachwekkend. Ik zou je er niet te druk om maken. :D

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 14:17

FennekeR schreef:

Als het niet mag, krijg je daar een duidelijke uitleg voor. Maar zover mij bekend zat/zit je in een vete verwikkeld hier op bokt, misschien had het daarmee te maken? Want dat mag weer niet hè ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 14:32

Er mag wel meer niet in de wereld ;).

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 21:15

slimmerik schreef:
FennekeR schreef:

Als het niet mag, krijg je daar een duidelijke uitleg voor. Maar zover mij bekend zat/zit je in een vete verwikkeld hier op bokt, misschien had het daarmee te maken? Want dat mag weer niet hè ;)

Voor zo ver mij bekend is die persoon vertrokken van bokt dus nu mag het onderschrift vast wel weer. :D :D
Het was trouwens gewoon een ~Loesje~ onderschrift.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:07

Het is nog steeds een boktlid. Wat triest is het onderschrift nù weer. En ook laf. Net als Eyecatcher (en wss nóg meer mensen, geen zin om te controleren) slaat jullie onderschrift nu op 10 maart de datum van de rolzitting (géén rechtzitting zoals jullie rondbazuinen) van potverdikkie.

Kijk ik ben niet zo laf om de werkelijke reden van jullie onderschrift te benoemen.

Àls je dan wil zeiken heb dan het lef, er voor uit te komen :(:)

Even een screenshotje omdat je in staat bent het gauw te wijzigen

FennekeR:

Afbeelding

Eyecatcher:

Afbeelding

Flink hoor dames +:)+