Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:we gaan het vooral makkelijker maken posts te raporteren en ook voor ons om bij te houden over welke posts klachten zijn. Dit wordt dus vooral een technische oplossing. [...]
Als het goed is komt ook daar een oplossing voor omdat het makkelijker gaat worden voor de mods om bij te houden wie welke waarschuwingen/opmerkingen heeft gekregen. [....] Maar op die manier zal het dus eenvoudiger worden mensen die regelmatig gewaarschuwd moeten worden en zich niet aan willen passen van de site te verwijderen (als het echt niet anders op te lossen is).
Margreet schreef:Het idee van een "vertrouwensbokker" is wel leuk, maar niet te realiseren denk ik. Vind maar eens iemand die bij iedereen goed ligt en die taak ook nog eens op zich wil nemen! Dat moet dan een bokker zijn zonder eigen mening die aan geen enkel topic deelneemt en die bestaan volgens mij niet
Citaat:Verder kunnen Bokkers IMO zelf ook al heel veel doen. Als je gewoon duidelijk laat merken dat dat gekat en getrap gewoon niet gewaardeerd wordt (niet sociaal wenselijk is) dan houdt dat ook snel genoeg op.
runningkawa schreef:En sommige bokkers weten bij voorbaat wanneer ze iets plaatsen dat daar 100% zekerheid over bestaat dat daar een flinke discussie uit voort komt.
Die bokker is imo dan net zo "schuldig" als diegene die fel reageert.
Esme_27 schreef:Ik vind het idee van "meld dit topic bij een Moderator" erg goed. Dan moet je nog wel even een waarschuwinkje krijgen van "wil je dit topic echt melden" anders ga ik er per ongeluk op drukken ben ik bang hihihi