hahaha ik meen dat toen die enquete er was dat ik ponyloos was hahaha ben ondertussen 1 jaartje ouder en heb dus een pony....... En goh het merendeel vrouw?? Was me niet opgevallen , maar ik vind het idd wel een beetje beschamend dat het merendeel niet wil betalen voor bokt..... Maar mijn complimenten gaan uit naar degene die bokt hebben opgericht!
Josti
Geplaatst: 13-03-03 12:45
Ik ben een van de bokkers die absoluut geen maandelijks bedrag wil betalen voor bokt. Vind dat geen verrassende uitslag eerlijk gezegd, internet kost al genoeg geld, ken geen enkel forum dat geld kost, zit niet 24/7 te bokken dus mocht bokt geld gaan kosten doe ik daar iig niet aan mee en ga ik ergens anders heen
Sypheron
Geplaatst: 14-03-03 01:25
Josti, het gaat hier om extra opties. En ik vind het wel degelijk verrassend aangezien er van te voren toch wel een groot aantal bokkers waren die aangaven een klein bedrag in bokt te willen investeren
Josti
Geplaatst: 14-03-03 13:36
Aha, ik dacht dat je het had over het hele rijtje uit de enquete (mijn reactie hiervoor ging vooral over het betalen voor bokt in het algemeen..)
Emailadres bij Bokt.nl (zoals heike@bokt.nl) (1.6) Enkele besloten forums voor betalende gebruikers (1.8) Gebruik van de forums in het algemeen (1.4) Geen banners (1.6) Homepage bij Bokt.nl (b.v. www.bokt.nl/heike/) (2.0) Meer en actueler nieuws (1.4) Merchandise van Bokt.nl (t-shirts, stickers, sokken, stropdassen etc.) (2.9) Snellere server (1.7) Upload-dienst (1.9)
Het enige waarvoor ik het logisch vind dat je zou moeten betalen als je zoiets wilt is de bokt-merchandise en eventueel voor een homepage op bokt.nl, voor de rest geldt voor mij hetzelfde als wat ik hiervoor zei
Besloten fora vind ik al helemaal geen goed idee (ik snap dat het maar een optie is en geen plan ofzo) want dan krijg je zo'n duidelijke scheiding tussen betalers en niet-betalers, dat zou ik jammer vinden.
Billy
Geplaatst: 21-03-03 05:25
Ja, maar voor die scheiding betaal je dus. Je krijgt extra mogelijkheden. Ik zou best een homepage willen hebben en een emailadres van bokt. En een apart forum mag van mij ook wel voor betalende leden. Het moet niet de wereld gaan kosten, maar ik zou er wel iets voor over hebben. Misschien dat het een optie is om voor betalende leden een upload mogelijkheid te maken als extra service?:D Of dat je kunt kiezen uit 2 verschillende abonnementjes of zelf een aantal dingen samen kunt stellen in een "betaalde zone"
Josti
Geplaatst: 21-03-03 14:46
Billy schreef:
Ja, maar voor die scheiding betaal je dus
[dramatische mode] en wie zijn daar de slachtoffers van? de niet-betalers![/dramatische mode]