Alle beetje zijn welkom. Dus ook de 25-paardgeralteerde postst.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SaskiaKur schreef:@ Pharagirlke: Dit vind ik klinkklare onzin. Ten eerste ken je het hele verhaal niet over deze bokker, en over gezelligheid is er pas daarna ter sprake gekomen.
pharagirlke schreef:SaskiaKur schreef:@ Pharagirlke: Dit vind ik klinkklare onzin. Ten eerste ken je het hele verhaal niet over deze bokker, en over gezelligheid is er pas daarna ter sprake gekomen.
En zolang ze het niet verteld kan ik er niet over oordelen en dat kan je me niet kwadelijk nemen
charlotte: als je niet weet wie het is kan het dus net zo goed bluf zijn.
pharagirlke schreef:Kijk als je zelf gaat zeuren dat het topic niet meer gezellig is enz omdat een of andere **** vier priveberichtjes en 6 openbare geplaatst heeft, dan help je het naar mijn mening zelf naar de knoppen. Fun gaat er wel vanaf als je ze gewoon negeert, desnoods PM je een mod.
Mystica: eigen schuld, dan had je het in het gezicht moeten zeggen en niet op bokt. Dan zit die kans er nu eenmaal dik in.
pharagirlke schreef:Kijk als je zelf gaat zeuren dat het topic niet meer gezellig is enz omdat een of andere **** vier priveberichtjes en 6 openbare geplaatst heeft, dan help je het naar mijn mening zelf naar de knoppen. Fun gaat er wel vanaf als je ze gewoon negeert, desnoods PM je een mod.
Mystica: eigen schuld, dan had je het in het gezicht moeten zeggen en niet op bokt. Dan zit die kans er nu eenmaal dik in.
pharagirlke schreef:Waarom wel?
Welke drempel moet hoger gemaakt worden als je gewoon op let met wat je zegt?
Charlottte schreef:Ik vind het juist zo leuk dat je in een HK topic je ei zo goed kwijt kunt. En elke post 20x nalezen voor je 'm plaatst..
De drempel om het gezellig te houden en geen ongewenste gasten te hebben
Charlottte schreef:Dan zal het ook niet meer veel verschil maken hè, als je ergens bij wilt komen en je doet een beetje je best zit je er zo bij
pharagirlke schreef:Dus omdat het toch al moeilijk is, mogen ze het nog maar een beetje moeilijker maken? Zou mooi zijn als dat zo werkte...