Bokt dit, bokt dat..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 23:57

yousra schreef:
Nou het enige waar ik me nu aan erger is dat jij nu precies hetzelfde doet. :')

1ste wat ik dacht toen ik de topic door las

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 00:09

imd schreef:
Wat ik gewoon erg knullig vind zijn mensen die zeggen "ja ik zeg bokt vaarwel want het is hier zo stom blabla" en vervolgens gewoon nog op bokt posten of terugkomen. Daar gaat je statement :D

Dat ben ik dus helemaal met je eens. Ik heb hier idd ook mensen zien posten met heel dramatisch in hun onderschrift dat ze weggaan van bokt, want ze hebben meelezers en bokt is niet leuk meer etc etc etc.... en puntje bij paaltje zitten ze hier nog :+ Beetje aandachttrekkerij vind ik dat.

imd

Re: Bokt dit, bokt dat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 00:14

Nou inderdaad. Dacht dat ik de enige was :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 12:26

Mas schreef:
imd schreef:
Wat ik gewoon erg knullig vind zijn mensen die zeggen "ja ik zeg bokt vaarwel want het is hier zo stom blabla" en vervolgens gewoon nog op bokt posten of terugkomen. Daar gaat je statement :D

Dat ben ik dus helemaal met je eens. Ik heb hier idd ook mensen zien posten met heel dramatisch in hun onderschrift dat ze weggaan van bokt, want ze hebben meelezers en bokt is niet leuk meer etc etc etc.... en puntje bij paaltje zitten ze hier nog :+ Beetje aandachttrekkerij vind ik dat.

muha, vooral als je dat in je onderschrift gaat zetten... Da's wel een gevalletje aandachttekort idd :P

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 12:31

Ja, ik vind het soms ook typisch bokt ja. Als er 3 mensen (met een beetje bokt-bekendheid) "waar ben je mee bezig, dit is niet (bokt :D ) verantwoord. Dan denk ik echt: :z . Pff, echt bokt.

Vaak gaat de hele rits dus mekkeren als er iets wat mindere foto's zijn geplaatst van in elkaar geflansd springmateriaal oid.. Vind ik soms heel irritant. Vaak reageer ik dan ook niet in zulke topics, en de 'discussie' volg ik dan helemaal al niet meer. :)

Maaaaaaaaar, bokt heeft ook zeker de leuke kanten en topics voor elk wat wils hoor. Dus ik kom zeker graag op bokt. Maar "het typisch-bokt-verhaal" klinkt mij totaal bekend in de oren ja :) .

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 12:34

Ik moet wel zeggen, ik ben het eens met TS.
Van alles word een groot probleem gemaakt.
Als een topic/reactie je niet aanstaat, waarom ga je dan nog reageren ? :=

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 12:37

Om even terug te komen over dat topic met de dyslexie.
MSN en Breezertaal op bokt is verboden, en daar doet niemand moeilijk over.
Ik vind dat tegenwoordig dyslexie te vaak naar voren wordt geschoven als excuus voor onzorgvuldigheid bij het schrijven. Kijk je namelijk verder naar de berichten van de schrijver, valt het met de tikfouten allemaal reuze mee.
En zelfs als je weet dat je dyslectisch bent, kun je bij bepaalde woorden zeer zeker dat beetje extra moeite doen om te kijken hoe je het schrijft.

Wat betreft het aantal berichten: ik kijk niet naar het aantal berichten, en ik kijk ook niet in profielen. Ik kijk naar hoe degene in dat topic reageert. Als het dan een 12 jarige blijkt te zijn die in volwassenfora meeplaatst: sorry, dan krijg je volwassen tegengas. Wil je dat niet, zou je misschien je bericht beter in de jeugdfora kwijtkunnen.

Ik heb zelf ook een aantal berichten, omdat al een paar jaar meedraai en actief meeplaats. Ik hoop alleen niet dat ik daardoor een andere "status" krijg, want die heb ik niet verdiend door veel te plaatsen. Ik hoop dat ik serieus genomen wordt door WAT ik schrijf, en niet door de hoeveelheid berichten.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 12:39

Marijee schreef:
Als een topic/reactie je niet aanstaat, waarom ga je dan nog reageren ? :=

Om duidelijk aan te geven dat je het niet met de mening van anderen eens bent? Om anderen je kennis door te geven, je visie uit te dragen? Bokt is een forum, daar moet ruimte zijn voor discussies, die soms gerust wat feller uit kunnen pakken. En discussies krijg je niet als je op je handen gaat zitten en het verder laat voor wat het is.

Relien

Re: Bokt dit, bokt dat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 12:46

Tja ik heb altijd wel zoiets als ik een topic open met een meisje op een shet die volgens heel bokt te groot is enz. van en als dat meisje die shet nou rond ree en weet ik het wat is het goed..
Wat wil iedereen nou. ook als je ziet welke topics de meeste reacties krijgen zijn dat toch meestal de topics waar mensen op hoog niveau rijden ( ik heb het nu voornamenlijk over HAW) En dan word er gereageert van ja ik rij niet zo hoog dus kan geen tips geven maar ziet er goed uit, en dan komt er een topic van een ruiter die nog niet zo ver is met haar paard en dan komen er minder reacties en vaak ook nog negatieve ook.

En dan denk ik wel van ja typisch bokt. maar ik heb ook zo iets van als je daar niet tegen kan dan moet je hier maar niet zijn.
maar ga dan idd niet zielig in je onderschrift zeggen heb het gehad met bokt...

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 21:52

Tja, Bokt is nou eenmaal groot en heeft nou eenmaal regels, soms hele strenge en soms niet.
Maar ja, kunnen we weinig aan veranderen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 02:42

@ Relien: Op het moment dat je foto's plaatst op HAW, geef je aan dat je commentaar en kritiek wenst te ontvangen. Misschien wel handig om de regels even door te lezen die voor HAW gelden.

Krijg je dan tegengas, en ben je het daar dan niet mee eens: sorry, maar dan had je dat topic niet moeten starten en die foto's en dat filmpje niet moeten plaatsen.

Voor het gemak hier even de link naar de regels.

[RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008

@ Linda1986: een forum met een formaat van Bokt kan niet zonder regels. Die regels zijn er niet van begin af aan geweest maar die zijn met dit forum meegegroeid, omdat het blijkbaar nodig was.