Gearceerde onderschriftteksten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Re: Gearceerde onderschriftteksten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 14:42

Als het allemaal om de post zelf gaat, waarom moeten mensen dan zo'n irritant onderschrift gebruiken? Omdat er een paar rotte appels tussenzitten, vind ik het niet nodig om alle onderschriften uit te schakelen.

Ach, mensen zoals moonfish pleur ik gewoon in mijn vijandenlijst. Dat je het niet met me eens bent is 1 ding, maar om nou express gearceerde teksten in je onderschrift te zetten, juiste omdat er mensen zijn, zoals ik, die zich eraan ergeren te treiteren, vind ik gewoon ronduit kinderachtig. Maargoed, de 13 staat vast voor haar leeftijd :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:52

Je kan het ook luchtig bekijken.
Misschien een manier om duidelijk te maken dat het mij niets uitmaakt?
Grapje moet kunnen denk ik zo.
Eerder te lezen zijn er ook nog mensen die er wel de humor van inzien.

De 13 staat niet voor leeftijd trouwens als het je weten wil.
Dit is gewoon een standaard naam die ik voor al dit soort dingen (fora etc.) gebruik, makkelijk te onthouden.
Ooit eens verzonnen, Moonfish was al in gebruik, en zowat alle andere getallen er achter waren al in gebruik op de betreffende site. :)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:32

Balou_k schreef:
Geweldig, hoe doe je dat (A)

Spoiler met daarin gekleurde tekst.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 21:06

XoNo schreef:
Als het allemaal om de post zelf gaat, waarom moeten mensen dan zo'n irritant onderschrift gebruiken? Omdat er een paar rotte appels tussenzitten, vind ik het niet nodig om alle onderschriften uit te schakelen.

Ach, mensen zoals moonfish pleur ik gewoon in mijn vijandenlijst. Dat je het niet met me eens bent is 1 ding, maar om nou express gearceerde teksten in je onderschrift te zetten, juiste omdat er mensen zijn, zoals ik, die zich eraan ergeren te treiteren, vind ik gewoon ronduit kinderachtig. Maargoed, de 13 staat vast voor haar leeftijd :)

Er zijn meer dan 100 000 mensen op dit forum, waarvan er een handjevol een gearceerd onderschrift hebben. En omdat jíj; als zijnde één bokker, niet specialer dan alle anderen; zich hier aan ergert moet het maar verboden worden. Over kinderachtig gesproken. :roll: En zet ze dan gewoon in je foei-lijst, zonder dat ook nog eens hier te komen vermelden. ;) Is nergens voor nodig, en zorgt nogal voor een contrast in je tekst, een andere bokker die een grapje maakt persoonlijk aanvallen over kinderachtig zijn terwijl je eigen post écht geen haar beter is. Echt, waar maak je je in godsnaam druk om. Kan ik ook zeggen; voor die paar rotte appels die de onderschriften niet leuk vinden gaan we ze echt niet verbieden. :)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 21:17

Dit heeft helemaal niets met kinderachtigheid te maken, ik geef alleen aan dat ik me er aan erger. Aangezien ik de enige ben die er tot op heden over geklaagd heeft, waar maak jij je dan druk om? Als jij je ergert aan mijn posts en het feit dat ik erover klaag, kun jij mij net zo goed in je foei-lijstje zetten.

Als we alles gaan omdraaien ken ik er ook nog een paar.

Nu hebben we het nog over een handjevol mensen, maar als er een paar schapen over de dam zijn, volgen er meer en dan zitten we straks met half bokt met gearceerde onderschriften, kijken of jij het dan ook nog zo leuk vindt!

Dus, als jij het raar vindt dat ik me druk maak om die enkeling met een garceerd onderschrift, maak jij je dan ook niet zo druk om die enkeling die zich eraan stoort.

Op het moment dat ik dit topic opende, was ik nog niet bewust van het feit dat ik kennelijk de enige ben die zich eraan ergert. Had ik eerst via pb rond moeten vragen of ik medestanders heb ik voor een topic open? De mensen hier hadden ook normaal kunnen reageren en alleen kunnen aangeven dat zij zich hier niet aan storen. Als ik de enige ben die er last van heb, zal ik de laatste zijn die eist dat er een 'verbod' op komt, maar nu zou ik er haast nog mijn best voor doen, alleen om de kortzichtige, botte mensen in dit topic een hak te zetten.

Nu ben ik er klaar mee, ik heb mijn punt in dit topic gemaakt en enkelen hier hebben weer kunnen laten zien dat zij een erg kort lontje hebben en overal meteen ongenuanceerde conclusies aan hangen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:38

XoNo schreef:
Heb jij dat ook? :D

Maar ik vind die van mezelf zo leuk, die mis ik dan ook! :+

Ik erger me aan die vreemde talen in het onderschrift.... :+ _O- Dus ik zou je onderschrift best willen missen ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:48

Engels is toch geen vreemde taal? :+

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:51

Bellatrix schreef:
Engels is toch geen vreemde taal? :+

For me it is :j

Ach ik vind dat alles moet kunnen in het onderschrift.....zolang het maar de fatsoensnormen niet overschrijdt.
Maar grenzen bepalen voor wat wèl en wat niet kan... dat lijkt me moeilijk. :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:52

Ja, dat is waar...maar het maakt mij eigenlijk niets uit zoalng er maar niets discriminerends, beledigend enzo instaat...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:04

Foei mij dan ook maar!
Ik zal dan ook wel in de categorie 'irritante onderschriften' vallen...

Zou mij verder aan mijn anus oxideren... maar om dan maar de teugels nog strakker te trekken op de onderschriften vind ik wel erg ver gaan omdat jij je er aan irriteerd :+
Dan lees je er toch gewoon overheen :Y)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 12:21

Ik vind jouw onderschrift juist erg leuk Cyntje, vooral icm je ava, ben altijd weer vrolijk als ik jou ergens vorbij heb zien komen :j
Maakt je ook erg herkenbaar, ik zie aan het regenoogje in mijn ooghoek meteen dat jij het bent zonder naar je naam te hoeven kijken. Van mij mogen die vrolijke onderschriften blijven hoor, gezellig juist :)

Plaatjes erin zou ik dan wel weer vervelend vinden, dat maakt het onoverzichtelijk, vind ik.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 12:27

Oh ok :D

Tja... forums waarbij allerlei foto's in onderschriften mogen bezoek ik eigenlijk vrij weinig omdat ik de tekst amper kan vinden :+
Heb er dan zelf ook wel een foto instaan ( lees: smalle banner ) om mezelf nog terug te kunnen vinden :P
Maar het liefst struin ik op bokt, lekker overzichtelijk en juist omdat plaatjes niet mogen kom ik vaak de leukste en meest creatieve onderschriften tegen, ik bekijk ze graag :j