Besloten bokt meeting, wat betekent dat??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Peperkroket

Re: Besloten bokt meeting, wat betekent dat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:43

Ja of als er staat: Mensen uit het (...)topic gaan meeten!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:47

IndianLady schreef:
Dan wel 1tje die regelmatig meetingen organiseerd ;)

Och :) In de 2 HK-topics waar ik in zit wordt niet zo heel veel gedaan, gemiddeld eens in het jaar een BBQ en afgelopen jaar zijn we ook nog een weekendje weg geweest met z'n allen. Het andere topic is eigenlijk buiten Bokt ontstaan, dat zijn op zich ook niet echt Boktmeetings te noemen verder, maar dat is buiten 4 dagen concours ook maar 1 á 2 keer in 't jaar.

Ik weet van een aantal topics dat ze maandelijks wel iets doen met z'n allen, maar ik heb daar de tijd en het geld gewoon niet voor. En de mensen hier in de buurt spreek ik toch veel vaker irl. Veel mensen uit die 2 HK-topics ken ik ook gewoon goed, dus die zie ik ook wel op verjaardagen en zo... :)

Peperkroket

Re: Besloten bokt meeting, wat betekent dat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 13:38

Ik heb de mensen uit het HKtopic waar ik in zit 1x gezien, vorig jaar. Dit jaar waarschijnlijk nog 1 of 2 keer. Het nadeel is dat we allemaal echt in alle hoeken van Nederland wonen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 02:03

IndianLady schreef:
Menino schreef:
ja het is ook wel een beetje banketstaaf als iemand enthousiast komt melden dat die meegaat, om vervolgens te horen te krijen 'euuh liever niet '

Vind ik eigenlijk niet. Even van een HKtopic uitgaande. Deze mensen ken je (aardig/redelijk/goed) en dan meld ineens iemand zich dat deze persoon ook wel even meekomt. Ik zou dat niet op prijs stellen.

Je gaat toch op een terrasje ook niet bij wildvreemden mensen zitten, omdat dat gezelliger is?

Je hebt helemaal gelijk :), daarom ookjuist! Ik snap heel goed dat mensen dat niet willen, maar het is toch fijner voor die buitenstaanders dat ze van te voren weten dat het niet op prijs wordt gesteld als ze meegaan :) ... Dan ineens te moeten zeggen van 'ja sorry, we willen niet dat je komt' oid.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:19

Chrisje92 schreef:
Ik heb de mensen uit het HKtopic waar ik in zit 1x gezien, vorig jaar. Dit jaar waarschijnlijk nog 1 of 2 keer. Het nadeel is dat we allemaal echt in alle hoeken van Nederland wonen :+

Dat hebben wij ook, degene die centraal woont is vandaag de klos! :D