Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndianLady schreef:Dan wel 1tje die regelmatig meetingen organiseerd
In de 2 HK-topics waar ik in zit wordt niet zo heel veel gedaan, gemiddeld eens in het jaar een BBQ en afgelopen jaar zijn we ook nog een weekendje weg geweest met z'n allen. Het andere topic is eigenlijk buiten Bokt ontstaan, dat zijn op zich ook niet echt Boktmeetings te noemen verder, maar dat is buiten 4 dagen concours ook maar 1 á 2 keer in 't jaar.
IndianLady schreef:Menino schreef:ja het is ook wel een beetje banketstaaf als iemand enthousiast komt melden dat die meegaat, om vervolgens te horen te krijen 'euuh liever niet '
Vind ik eigenlijk niet. Even van een HKtopic uitgaande. Deze mensen ken je (aardig/redelijk/goed) en dan meld ineens iemand zich dat deze persoon ook wel even meekomt. Ik zou dat niet op prijs stellen.
Je gaat toch op een terrasje ook niet bij wildvreemden mensen zitten, omdat dat gezelliger is?
, daarom ookjuist! Ik snap heel goed dat mensen dat niet willen, maar het is toch fijner voor die buitenstaanders dat ze van te voren weten dat het niet op prijs wordt gesteld als ze meegaan
... Dan ineens te moeten zeggen van 'ja sorry, we willen niet dat je komt' oid.